начелен (прид.)
И ако литературата, според моето гледање, задржува за себе некоја повластеност, од една страна тоа е затоа што таа го тематизира настанот на пишувањето, а од друга, поради она што во текот на политичката историја ја врзува со начелната овластеност да „каже сѐ“, што пак на единствен начин ја приведува кон она што го нарекуваме вистина, фикција, привидност, наука, филозофија, закон, право, демократија. 4Кој беше влогот за тие описи?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ако не стоиме блиску, тогаш наскоро ќе купуваме хардвер и софтвер кај нив и ќе плаќаме лиценца. И Дали постојат начелни ограничувања заради постоечката технологија?
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Таквите хипотези, вон научниот контекст каде што како работни претпоставки во процесот на осознавање имаат неизбежна улога, но каде што исто така, барем начелно, можат и да се верифицираат, во овој случај не се ништо друго туку обичен интелектуален шкарт, нуспроизвод од третокласно необврзно муабетење.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Начелните ставови и начелните правни мислења што ги утврдува Врховниот суд на РМ на општа седница се задолжителни за сите совети на Врховниот суд (чл. 37, ст.2 од ЗСуд). 139 Кирова против Дервен Спор за укинат регрес за исхрана1 Prima pars aequitatis aequalitas.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
И покрај ваквиот исход во најзиниот случај, Ангелеска начелно е задоволна од конкретната работа на судиите, а и е пријатно изненадена од тоа што решавањето на спорот се случи на само едно рочиште.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Работодавачот на почетокот начелно се согласи на ова, но во наредниот период не исполни ништо од ветеното.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Тој, од своја страна, својата начелна вина во ниеден момент не ја губеше предвид и, исто така, немаше илузија дека проблемот на истата начелна вина го има и таа, но не сфаќаше зошто тоа за возрасни и зрели луѓе би резултирало со уништување на бракот.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Сепак, во случајот со Црни овци, имаме средба со она што ние, крајно опширно и начелно, го подразбираме под модернистички расказ.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Начелно, ако не и во стварноста, секој може да учествува во хомосексуалноста како култура – односно, во културната практика на хомосексуалноста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)