софтвер (м.)
Со својот вграден компјутер и посебно изградениот софтвер.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Бидејќи за хипертекстот е карактеристичен спојот меѓу текстуалниот, визуелниот, кинетичкиот и аудио елемент, во ваквите креативни игри беа вклучени: графички елементи, било цртани било оние што веќе се дадени во софтверот; промени на фонтовите биле користени да ги обележат различните гласови или гласовни елементи; користени се и посилно осветлени зборови, симболи и знаци над редот, маргиналии, мапи на пределите или мапи на патувањата; употребувани се и документи што не се типични за „онаа“ литература (статистички графикони, статии од весници, филмски сценарија, фотографии, бејзбол- карти, одредници од речници, омоти од рок- плочи, астролошки предвидувања, медицински и полициски извештаи...)
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Rychlack изведува заклучок дека тие мораат (да прават претпоставки), откривајќи го на тој начин своето неразбирање за односот меѓу софтверот и хардверот.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Така што ќе го земеме нивниот хардвер, и ќе го направиме она што најдобро го знаеме, ќе изработиме софтвер за него.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Тоа е прототип, интелигентен софтвер, што ќе му биде достапен на малиот човек.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Значи дека прометот на интеркомуникацискиот хардвер и софтвер за домашна забава на поединецот ќе биде далеку поголем од прометот со хардвер и софтвер за претпријатија и организации.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Потоа еден програмер од Универзитетот во Стразбур од тие алгоритми прави софтвер.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Во неговиот делокруг сега ќе се најдат „корисничката површина” и софтверот.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)