хор (м.)
И едно по друго од другите жени два хора, одгласувајќи ко ѕвона, за животи редеа што рекол Кузман и сторил.
„Сердарот“
од Григор Прличев
(1860)
Оддалеку неуморно крекаше жабешки хор.
„Улица“
од Славко Јаневски
(1951)
А желката Поповиќ влегуваше бурно како војник во училницата, киваше и бараше во хор да ги повторуваме последните зборови на убиениот крал: - Чувајте ми ја Југославија!
„Улица“
од Славко Јаневски
(1951)
Зад судиската маса стојат калуѓерки, ако се навистина тоа, и во хор ги повторуваат зборовите на обвинението.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
При училиштето се формира хор, танцова и рецитаторска група.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Арсо го издвојуваше треперливиот глас на Алија од хорот на заедничкото говорење.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Се наоѓа како во какофоничен хор, се збираа ноќни вресоци на подивени птици и животни.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Се влечкаа нозе по подот, завревија во хор возбудени гласови, засолнет зад розикавата завеса на клепките, Арсо претчувствуваше дека веќе дошол редот на претседателот.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Годинава црквата ја празнува 700-годишнината на најпознатиот хор во Германија, составен од членови на возраст од 8 до 18 години.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Беше недела која ја посетив црквата. Беше преполна со луѓе, кои дошле во црквата колку заради службата, двојно повеќе за да го чујат хорот а неговиот концерт претставува вистинско уживање, па и спектакл...
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Црквата грмеше од хорот а многумина патници и гости беа седнати на столовите, слушаа и се одмараа...
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Петтиот - не, не, не... Шестиот, седмиот, осмиот, осумнаесеттиот, сите - не, одговаравме во хор.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Како партизанскиот хор што пееше во нашето село.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Хорот: Секоја представа има свој крај но во крајот и почеток е знај особено кога е нај како во нашиот рај ...или можеби вака Истиот распоред, истата боја. св. Јован, облечен во својата избледена талкачка облека, влегува, носејќи црвен грамофон.
„Или“
од Александар Прокопиев
(1987)
Двете ангелчиња на бел послужавник донесуваат бела облека и насмеани маска и му ги навлекуваат на св. Јован, додека Хорот пее.
„Или“
од Александар Прокопиев
(1987)
Меѓу хорот дошепнувања, додека тој го вклучува грамофонот и пушта плоча.
„Или“
од Александар Прокопиев
(1987)
Зад судската маса стојат калуѓерки, ако се навистина тоа, и во хор ги повторуваат зборовите на обвинението.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
За тоа време ќе пее хорот.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
На бината проба хорот, а јас седам. До мене седна и Жења.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Како целата држава, мојата слатка мала Хрватска да се претворила во училишен хор и секој ден послушно вежба хорско пеење. А диригентот е, се знае...
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)