Очите беа дозвола да се вкрстат четири раце во нежна прегратка.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Да го оставиме овој проблем на страна. ]е го допреме - за да имаме и друг агол - инсистирањето на темата на хермафродитизмот кај обајцата и, на пример, блиската иконографска релација која се чини го поврзува Leonardoвиот цртеж со перо на кој е претставен машки акт со четири раце и две глави, (11) хермафродит составен од еден младич и еден старец кои ги симболизираат Задоволството и Болката, и сликата насловена како Момче и девојка на пролет, која исто така е посветена на темата на хермафродитизмот.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Како ќе се снајдам да излезам од глибов? - речиси во исто време кон неа беа пружени четири раце кои ја извлекоа и и го покажаа вистинскиот пат.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Да имам четири раце, како никој што нема, да те обгрлам цела, и така, саноќ да те имам, Карменсита, моја самовило бела.
„Портокалова“
од Оливера Доцевска
(2013)