Некој, веројатно не најдобронамерно забележа: „Иван Степанович им дал на своите девојки слободна вечер!
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Се разбира, девојките од горниот кат не беа помеѓу покананетите.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Искрено верувам дека, кога, од денес до утре, филмот би морал да се одрекне од звучната лента за повторно да стане кинематографија на немата уметност каква што беше помеѓу 1895-та и 1930-та, голем дел од денешните режисери би морале да ја сменат професијата.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Но и во тој случај, како и при другите несогласија, ова недоразбирање заврши со внимателното приближување на нашите тела.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Таа и вистински помисли дека местото ѝ беше помеѓу скапоценостите.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Ние бевме помеѓу сонот и јавето. Го очекувавме Чанга.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)