Модернистите исто така беа склони кон “мисионерски дела” за да ги убедат луѓето во нивната визија, која што вклучува ефикасност, рационалност, прецизно знаење, ослободување од физичката неудобност и занемарување на предрасудите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Овој полет за реформирање на присутното беше многу јак во христијанската мисла.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тој беше изразен во повиците за религиозна реформа, месијанството, аскетизмот и мисионерската работа.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
По породувањето, нејзината шизофренија беше изразена со бурни напади на бес.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
„Го сакам генералот Стојан“ Љубовта беше изразена од гардистка која ја имаше избричено својата глава.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Наместо да работат на поле или да поправаат земјоделска механизација, повеќе сакале да работат низ куќа, а на многумина од нив тоа добро им одело: бавчанџиство, готвење, правење зимница, редење цвеќе, украсување, шиење и други работи со игла.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во текот на истражувањето за една претходна книга, Момци земјоделци, за геј-мажите од рурално потекло,332 Фелоус забележа дека „беше изразена несообразноста со родовите улоги“ во голем број од животните приказни што ги собрал, особено во нивните рани поглавја.333
Кога биле момченца, повеќето мажи со кои разговарав особено ги привлекувале работи што биле надвор од опсегот на активностите кои се одобрувале за машките.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во таквите дејности спаѓаат историското конзерваторство, старинарството, реставрацијата на архитектурата, внатрешното уредување, модата и стилот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Фелоус им посветува обемна, речовита и богато поткрепена книга, Страст за зачувување (2004), на „геј-мажите како чувари на културата“.
Како и јас, Фелоус сака да ги истражи разновидните начини на кои геј-мажите се разликуваат од стрејт-мажите, начини што – како љубовта кон бродвејските мјузикли – одат подалеку од сексуалното однесување и честопати се пројавуваат уште во раното детство, години пред сексуалната ориентација да се изрази преку конкретниот облик на сексуална активност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Покрај пасажите за потрагата по душата, фиксирана во татковите книги, во мајкиното огледало и врската клучеви на некогаш напуштените куќи, кои можеа да ги отвораат само сонуваните брави, мислам дека само во долговечната заеднички истрадана тишина можеше да се насети постоењето на душата.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Бевте во право кога велевте дека во текстот беше изразена толку силно хармонијата на еден маж и на една жена низ нивната тишина за што тешко можело да се најде друг пример, слика на една чудесна убавина, која трансцендирајќи секаква друга конкретна реалност, ја чини вистински амблемска.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Татко ми како вистински балкански алхемичар од посебен ков, се срушташе длабоко во ноќта за да ги најде вистинските зборови обвиткани во рувото на тишината со кои требаше да им се противстави на зборовите, небаре излезени од барабани, во тие тешки времиња.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
-Остави ги и несреќните да дишат - додадов малку подоцна со присутен излив на вина што беше изразена и со моето потстанување од терацото.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
- Така е сепак подобро - дошета уште еднаш до мене непознатиот глас и во тој час тресна некоја врата која изгледа стоеше пред мене; зјаела пред моето лице а јас дури сега ја видов, и тоа затворена; некоја врата која изгледа висеше обесена во воздухот!
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Со првата измена на ЗРО (2005), висината на казната кај овие прекршоци не претрпе крупни поместувања – бидејќи 64 само се прецизираше износот на глобите, кои сега беа изразени во евра (1.200 ЕУР), наместо во денари (чл. 28, ЗИДЗРО/авг.08).
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)