Марија, слегувајќи последна, помисли дека се калуѓерки.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Непосредните предности од фалсификувањето на минатото беа очигледни, но крајниот мотив беше таинствен.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Нејзината сосетка на седиштето беше таинствена. „- Каде сме?“ - праша Марија. „-Стигнавме“ - ѝ одговори жената.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
- Сѐ во свое време, девојко! - беше таинствена Јана.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Тој повеќе сфаќаше од сето ова и беше таинствен, во таа таинственост поголем од самиот себе.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)