Една друга карактеристика заедничка за Дерида и за претходните филозофии и идеологии е заинтересираноста за универзализмот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Токму од овој разлог тој се обидува да не освести за премолчениот логоцентризам вкоренет во нашата култура - така што со тоа што ќе станеме свесни за него ќе бидеме во состојба да му се спротиставиме.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
И токму од овој разлог тој опишува, во За граматологијата и во “Платоновото лекарство”, како претсократовците, Платон и Аристотел ѝ дале на философијата метафизичка насока, на тој начин покажувајќи ни дека нештата би можеле да бидат поинакви.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Или иднината ќе наликува на сегашноста, па нема да го слуша него: или ќе биде поинаква и неговиот ризик ќе биде бесмислен.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Оставени сами на себе, тие ќе продолжат од генерација во генерација и од столетие во столетие да работат, да се раѓаат и да умираат, не само без секаков нагон да се бунтуваат, туку и неспособни да сфатат дека светот би можел да биде поинаков од она што е.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Неговото лице, движењата, формата на рацете, бојата на косата, па дури и гласот можеби ќе бидат поинакви.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Партијата во секое време ја поседува апсолутната вистина и јасно е дека апсолутното никогаш не можело да биде поинакво од она што е сега.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Тие предизвикуваат љубопитност кај терапевтот и кај клиентите, за алтернативните модуси на постоење. Тоа не е било каква љубопитност.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Тоа е љубопитност за тоа како работите можат да бидат поинакви, љубопитност за тоа што се наоѓа зад тотализирачките приказни на индивидуата за животот, и надвор од доминантните индивидуални и интерперсонални практики.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Пред другите се обидував да бидам поинаква одошто сум, за да им угодам. а и затоа што тоа (нејзиното јас) беше толку исполнето со омраза и разурнувачки потенцијал, што сѐ што ќе влезеше во него не ќе можеше да опстане.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
И наеднаш ми стана жал што бев таков и што не можев да бидам поинаков и што се излажав дека очите ми се бистри,чекорот посигурен.
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
Не гледав зошто бидувањето геј треба да биде поинакво – зошто одеднаш треба да прифатам туѓи вкусови само зашто моите сексуални практики ме означиле како припадник на нивната група.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)