Гладна ли е жена кога се наоѓа покрај таков 'рслан што ја голта со очите, а таа сака што побргу да ја проголта и да не се освести веќе сама без него?
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Зачудо мириса пријатно иако неговиот пријател сликар не го избањал веќе се недели.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Мириса на богата госпожа Сенка. „Госпожа Сенка“ според дефиницијата на Фјодоровиот пријател писател е жена која мириса пријатно.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Мојот shrink е жена, измиена плавуша сосем налик на ѕвездата на моето детство, Doris Day.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Ема имаше висок степен на самосвест, таа знаеше дека беше почитувана од колегите и од надворешните соработници (дури и од оние кои постојано работеа против неа) затоа што покажа, низ сите изминати години, дека е жена со силен дух, тврда и непопустлива.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
МАНОИЛ: (Изненадено се свртува) Кој ме вика? (Му се причинува дека е жена му) Ти ли си, сакана?
„Духот на слободата“
од Војдан Чернодрински
(1909)
Веќе следниот миг се слушна како вагоните во тунелот сопираат, како експресот ја губи силата, како не може да го прониже тунелот, како папсува; а само миг потоа, од тунелот истрчуваше машиновозачот, млад човек со брада, ќелав, влакнест во рацете, избезумен, и нешто викаше; излегуваа од вагоните и многу луѓе, цел град, цел еден свет; се собираа под покривот на мостот, под мрежата со згаснат напон и гледаа во јагленосаното тело што лежеше на мрежата; некој се онесвести, а некој друг повика: „Каде е жената?
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
„Една од нив е жена. Мажот ништо не знаеше.
„Две Марии“
од Славко Јаневски
(1956)
КОТЕ: На жената секогаш треба носот да ѝ намирисува мажот што сака. Оти, мажот си е маж, не е жена!
„Парите се отепувачка“
од Ристо Крле
(1938)
— Името е машко, вели, но сопственикот е жена, вели, накај осумдесет носи на душа, вели, кое судии, вели, кое управници на логори, вели, кое по некое ѓубре како тебе, вели, но нашите убиства не ја загрозуваат државата, вели, вие со една парола ќе го кренете народот, вели, не може да си ја затвори устата.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
— Ова е жена на Марио, вели Никифор, еден италијански лекар во логоров.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Која ти е жената, ќе ме подбидуваат, вели, а јас ќе им речам: една вдовица со мало дете.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
40. НЕКА Е ЖЕНАТА И КОЗА, НО СО РОГОВИ ЗЛАТНИ та кога ќе те прободе и раната да ти е мила, крвта на таквиот вљубен како вулкан татни и од секој женин убод бликнува со нова сила...
„Куршуми низ времето“
од Љупчо Стојменски
(1976)
Соник јут се сосема благонаклонети кон настраното. Во нивните културни референции има многу геј-уметници и дела.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Пушење требало да се викаат и песната и целиот албум за Гефен рекордс, а на обвивката требало да го има цртежот на Крафорд од Петибон, но Дејвид Гефен ја отфрлил таа идеја, а песната ја скратиле на две минути и ја пренасловиле како „Милдред Пирс“, додека албумот го преименувале во Гу, а за насловната се избрал нов цртеж од Петибон.403
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А во 1994 година групата се здоби со геј- бесмртност со песната „Андрогин ум“/Androgynous Mind (од Експериментален џет-сет, треш и без ѕвезда/Experimental Jet Set, Trash and No Star) која – можеби поради почитта кон нивниот неодамна починат штитеник и обожавател Курт Кобејн – му го преосвои Бог на геј-идентитетот:
Еј оди тажен ангел, збори ко жена
Надвор да мисли зошто сѐ е тиња, а не е жена
Ене го клоцнат во стомак, го сјебале, таман толку треба
Ме клекнаа на колена, му бацувам прстен, Бог е љубов
Андрогин ум, андрогин ум
Андрогин ум, андрогин ум
Андрогин ум, андрогин ум
Еј, еј, дал’ си геј?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Дал’ си Бог?
Умот ми е бомба, тебе да те дигнам
Сѐ е океј Бог е геј, имаше ти право404
Можеби Бог е геј, но Соник јут не се.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Се распраша за неа и дозна дека е жена на офицер, покрстена Еврејка од Војводина, дека маж ѝ последнава година служи во погранична единица, дека ја посетува на неколку денови во месецот, додека останатото време таа останува сама во куќата. Шабтај се врати скршен.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Среќата е сирена
и малку е да си сам
да ти се плаче;
среќата е жена
и малку е да си Кам
да си мачен.
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Ништо не макнуваме. Срамота е жена да лакоми.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Болеста може да е јаре, вели, може да е жена, или биволица.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)