Ката беше стоела зад него, та тој, откако си ја избриша муцката со поповата шамија, се заврте назад и се најде со лицето над нејзиното црно главче.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
— Така ми се чини — одговори затресена таа и почна да шетка низ малото ходниче.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Бабата се заврте назад и сакаше да влезе во одајата, каде што се смееја Шаќир и Ѓуро, но тие веќе беа нарипале од тропањето на портата, а гласот од чаушот ги запрепасти.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
— Или сете, или никого! — се слушна гласот од Стојана Мисирлијата, којшто толку години оди фарија да ги брка комитите и со тоа не мала услуга му направи на Арслана, а преку него и на самиот падишах.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
На Велигден ја поврати причесната уште в црква оти таа му се издиши кога се заврте назад.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Попот ја слушна Арслановата наредба, но место да излезе напред, се заврте назад кон народот, бидејќи и така стоеше во првите редици, та ги поткрена рацете и очите кон небото и почна да брбори некои молитви, a потоа им се обрна на селаните: — Селани, браќа, не оставајте ме сам да ме к'ваат орлите!
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Крле, пак, бидејќи не можеше да ја пречекори портата, се заврте назад и како елен доскока кај Грбанџови, задишен, исплашен, небаре сите селски куч'ки го бркаа по улица.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Како што таа излезе, така се заврте назад, ставајќи ја чантата под левата мишка за да ја затвори тешката порта, повлекувајќи ја со двете раце.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)