Можам да се обидам по сто пати, но не ми успева, можам и да играм некоја друга улога, во некој друг театар, да бидам некоја друга јас... но пак ќе го барам сето она што е твое... ќе ја посакувам твојата сцена...
„Разминувања“
од Виолета Петровска Периќ
(2013)
Заправо, единствената убава асоцијација што театарот ја буди во мене е сеќавањето на Пепи Мирчевски кога играше некоја античка драма на Охридско лето, а актерскиот костум му го беа накитиле со кондоми полни со вода - ние му викавме: „Пепи, пази да не се запиеш некаде со кондомиве“, а тој ни одговараше „Не ми е мене страв да не се запијам, страв ми е да не се заебам!“.
„Бед инглиш“
од Дарко Митревски
(2008)
Подлетнуваме од радост, а играме некои тешки ора: дали ,беранчето" или ,барјачето"?!
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Се поделија на две групи и почнаа да играат некоја, за мене непозната, игра со една топка.
„Јас - момчето молња“
од Јагода Михајловска Георгиева
(1989)
- го прашува Даркер господинот Сенка; играат некоја игра, можеби...
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
-Стрелата што ја погодила целта, мил мој! - вели Сенка.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Но никое од децата не го примаше во играта, зашто ни тој, ни Лидија, не знаеја да играат некоја игра токму онака како што се играше.
„Зоки Поки“
од Оливера Николова
(1963)
Денес, кога луѓето ја изгубија својата сенка, итна е потребата да се биде следен од некого, денес кога секој ги покрива своите сопствени траги, итна е потребата некој да ви навлезе во трагата, дури и ако со тоа ја брише и прави вие да исчезнете; тоа е конспиративен начин на исчезнување, тука се игра некој симболичен облик на обврска, еден таинствен облик на врзување и разврзување.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Мораш така. Сметот е лош. Но можеш да си играш некој вид на игра.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)