Бојс имаше визија, имаше иднина, и со својата енергија ѝ вдахна живот на европската култура.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Дотогаш немав сретнато друг уметник кој бил толку комплексен.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Иако исто така, ги открив Serra и Baselitz како радикални, Бојс имаше нешто повеќе: тој имаше визија за можната иднина.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Веднаш кога го запознав, знаев дека Бојс е најкомлексниот, најрадикалниот, најголемиот од сите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Го презентирате Бојс како голем скулптор, а не само како страшно комплексен уметник во трансформацијата на уметниковата социјална улога и пристап.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Денес видов сѐ, имав визија утринава. Велам, тоа беше грев!
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Дали тие можеби се поврзани со некој утописки, револуционерен план за опшеството?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„МОТ има млади, амбициозни куратори кои имаат визија”, вели Sueo Mitsuma, претседател на уметничката галерија Mizuma.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)