Ти си непоправлив хедонист! Татко ништо не рече, само благо се насмевна.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Утредента водичот на екскурзијата го имаше главниот збор.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Во екипата за врска со женскиот оддел на Прифатниот центар за странци Ема Ендековска го имаше главниот збор.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Кафеани и кафеанчиња, крчми и крчмичиња, тезги и тезгичиња - овде имаат главен збор.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Си размислуваше за себе како за јадник кој си помислил дека ја има главната улога, а испаднал само обичен статист кој само протрчува низ сцената.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Камилски иронично се насмевна на оваа шега, но Татко продолжи со сериозен тон: Јазикот ја има главната функција во зборообразувањето, но и во утврдувањето на вкусовите.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Иако Арена е веројатно единствената Бојсова инсталација во која фотографијата има главна улога, таа овде не беше користена како медиум за лично искажување; додека Бојс систематски собира; фотографии каадешто се прикажаани тој и неговите дела, самиот никогаш не користел апарат.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Во една прочуена акција од 1972, кога инсталацијата се појави во галеријата на Лучио Амелио, Бојс помина осум часа испружен на подот стрпливо триејќи ги овие плочи со масло, за да ја драматизира неговата идеја за скулптурата како „батерија” која акумулира енергија.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)