Еден книжевен критичар се разбудил како „теоретичар” на војната и инсистира дека во име на националните цели мора да се лаже и дезинформира колку што се може, не прашувајќи се какви се целите што се остваруваат на тој начин.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
На американските кустоси и посетители на музеи никогаш не им одело одредувањето на Бојсовото место на полето на поствоената уметност.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Иако неговите скулптурални објекти, инсталации и перформанси честопати формално се чини дека потсетуваат на такви движења како Флуксус, Минимализам, Арте Повера, Концептуална уметност и перформанс, Бојс не престана да инсистира дека во основа неговата работа фундаментално се разликува од онаа на неговите современици.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Секако дека програмскиот листинг неможе ништо да разбира (тоа е само куп хартија); и под препоставка дека човекот не знае кинески; нема ништо друго во собата. Searle инсистира дека хипотетичката ситуација е точно аналогна со компјутерот кој извршува програм.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Тие, исто така, инсистираат дека етничките, психолошките и историските причини не се доволни од Црна Гора да направат независна единица“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Ова разграничување, според Чубриловиќ, би можело да се реализира не преку плебисцит, туку преку ‘историски фактори’, што значи дека сегашните чувства и националните движења ќе бидат игнорирани и заменети со историски аспирации (кои во многу примери се оправдувани со чистиот империјализам)“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Меѓутоа, сите тие инсистираат дека Македонија, Црна Гора и Војводина би требало да припаѓаат кон автономната српска држава.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Оваа група, според нив, била "доминантно српска" и пред сè "заинтересирана српската единица да биде што е можно поголема".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Кога ќе го повикаат на изложба, тој инсистира дека не може да патува сам, туку треба да го следи сопственикот - неговата сопруга.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Тоа од култот на геј-мажите кон бродвејскиот мјузикл прави неминлив срам за современиот геј-идентитет, кој инсистира дека е целосно заснован врз сексуалната ориентација – а не врз некаков стил на живеење, врз некаква супкултура, врз некаков образец на афект и врз некаков субјективитет.120
Кои се тие рани претсексуални стварности на геј-искуството што денешните возрасни геј-мажи треба да ги имаат надраснато?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но, Зонтаг греши кога врз таа основа инсистира дека „кампскиот сензибилитет е неврзан, деполитизиран – или барем аполитичен“.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Елтон Џон отиде дотаму што изјави дека ќе ни ја збрише ‘Ќе преживеам’ (I Will Survive) и од помнењето и од џубоксите и од парадите на гордоста“.133 Пред тоа, сфаќајќи дека меѓу поп-ѕвездите ја беа вивнале огромна маса геј-обожаватели, Гага заземаше сѐ поотворени и поексплицитни политички ставови во прилог на геј- и лезбејските права; во 2010 година држеше политички говори и си ги мобилизираше обожавателите за укинување на законот „Не прашувај, не кажувај“, законот со кој Конгресот им забрани на нехетеросексуалците отворено да служат во војската на САД.134 Овој политички ангажман кулминираше со нејзиниот нов сингл, „Ваква родена“, во кој се инсистира дека „Бог не греши“ и дека сите „животни хендикепи“ (меѓу кои Гага експлицитно ги става нестандардните сексуалности, и родови, прилично хомофобично, заедно со небелечките расни и етнички идентитети) затоа се природни и правилни.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)