На пример, врз база на цртежите кои исто така беа вклучени на изложбата во Палацо Граси и насловени како “Etant Donnes: Maria, la chute d’ eau et le gaz d’�clairage”; земајќи ги предвид: “Марија, падот на водата и гасот за осветлување”(1947), заклучуваме дека Марија Мартинс можеме да ја сметаме за инспирација за споменатото табло на кое Дишан работел во тајност последните дваесет години од својот живот.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Се разбира, невозможно беше да се транспортира оригиналот, кој како и “Големото стакло” е трајно инсталиран во галериите на Музејот на уметностите на Филаделфија.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
*WELL е компјутерски систем за конференциски комуникации инсталиран во заливот на Сан Франциско, што стекна култен статус до тој степен што уметничката група Station Rose изведуваше уметнички перформанси за него. 28 okno.mk
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Мистериозниот рецепционер Р.Р., беше на врвот од тајниот полициски механизам кој бил инсталиран во хотелот и кој требаше совршено да функционира.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)