нема (гл.) - друг (прид.)

Нема да те препознаат.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Курто: Не ме дркај! Чичко Ѓоко те гледал од неговиот стан со двоглед!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Ќе нема други девојчиња како тебе.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Тој е врзан за инвалидска количка и си нема друга забава!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Од целата оваа ситуација, која е прилично тешка за психофизичко издржување – земајќи ги во предвид многуте неисплатени плати, долгиот процес на трансформација на претпријатието во приватна сопственост, а во некои размери и лошата, а на моменти и непријателска работна атмосфера  – В.И. ја гледа, условно речено, добивката од добивањето на овој судски спор.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Работодавачот и работникот можат да се договорат за паричен надоместок наместо отказен рок (чл. 90, ст.1 од ЗРО). 8.  Распитот на парничарите е вид доказно средство кое спаѓа во групата на вербални и персонални докази и кое, во нашето граѓанско процесно право, се користи по исклучок.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Оваа првостепена пресуда беше доброволно извршена од страна на директорот на туженото акционерско друштво (Љ.Дракуловски) – при што немаше потреба да се иницира нова постапка за присилна наплата кај извршител.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
За во иднина, В И. – која сега работи во друга приватна фирма и која, поради оправданиот сомнеж во партиската блискост на синдикалните лидери, не е член на ниту еден синдикат – вели дека ако се најде во ситуација повторно да ѝ се прекршени работничките права, доколку нема друг начин на справување со бесправното, таа повторно би се впуштила во спор.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Имено, само кога нема други докази или, пак, кога и покрај изведените докази е потребно да се утврдуваат важни факти – на предлог на странка, судот може да определи доказ со сослушување на странките (чл. 249, ЗПП).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Ако немаш други прашања според списокот, да завршиме со работата. – Пописот е готов! – објави на крајот службеникот.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
На крајот – козите сигурно ќе летаат кон небото. Немаше друг излез!
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Немаат друг избор, немаат друга иднина...“
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
А козите... ќе се спасат само ако летнат кон небото... Тие и без тоа ќе завршат во небото. Немаат друг пат...
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Немајќи друг избор, се вртам уште еднаш да погледнам кон Сатирот и тамам погледнав на која колчето на коешто седеше кога одеднаш еве го Сатирот зад мене.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
- Проштевај, Донке, те измачив! Немаше друг начин, дење напладне и толку брзо да ги пренесам бомбиве и фишециве.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Жената се врати... Внатре беа членовите на Месниот скопски комитет.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Ако се исклучи телевизиската кула, нема друг објект што се стреми кон височина.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Но кога нема друг избор и тоа се прави.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
„Драган те бараше. Нема друг Драган во вашето одделение.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
И навистина, по многу векови, Бајазит влезе во Европа и сега сека ноќ е на прекрасна прошетка низ дивните џамии на Берлин, Париз, Лондон...
„Две тишини“ од Анте Поповски (2003)
Масада 73 Света трпеза пред пештерите во камењарот над Мртвото Море послана со ленени простирки и со безброј земјени паници полни со плодови риби вино и исушен леб И птици поседнати на трпезата и исушени костури на востаници и мајки деца старци наоколу кои опколени од римските легиони немале друг избор освен до последниот да изумрат но да не се предадат
„Две тишини“ од Анте Поповски (2003)
Мене ме паметат по гласот: искри светкаат кога ќе заповедам ова да се направи, она да се ограби или разурне.
„Две тишини“ од Анте Поповски (2003)
И јас сега сето ова ви го кажувам вам, зашто веќе само вие останавте и нема други на кои да го раскажувам сето ова.
„Две тишини“ од Анте Поповски (2003)
„Кодот на клиентот е сместен во специјален чип; Освен СИПИ, за кои ние во бизнисот не сакаме многу да зборуваме, нема друг начин да се открие твојата фраза.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Татко немаше друг избор освен да го приврши своето искажување: - Почитувани судии, еве ме, навистина, со својата отоманска диплома, сосема неочекувано, во овој социјалистички суд.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Зар немало други кои работеле на тие документи.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Јанка немаше друг избор: пашата беше сè поблизу и поблизу...
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
- Драги посетителки, - им се поклони тој на жените, - и посетителу, - бидејќи немаше други освен Боге.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Но сепак, тамам да го фати срдешница, го спроведе решението пред да се определи за него; низ самиот себе, оти немаше друг, а не пак трет.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Интелектуалецот, или оној кој се претставува за таков (нема други), е оној кој го прекршил овој пакт на глупавост, и мисли дека од неа е ослободен.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Од Грците понижен, исмеан од бугарскиот литературен круг, прогласен јавно и тајно за неспособен поет без вредност, иако како него немало друг, препев на Сердарот и Скендер - бег започнува со ревност.
„Портокалова“ од Оливера Доцевска (2013)
Но, тоа не значи дека не знаеш, оти знаењето не се мери во чекори; ако беше така, оној кој везден чекори и си нема друга работа освен да нѐ става во искушение, ќе беше најумен, асикрит на сите асикрити!“
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Јан Лудвик го исмеваше нашиот свет и тврдеше дека тоа е лажен свет, дека е илузија; ние моравме да се браниме себеси, да го одбраниме светот во кој живеевме, оти немавме друг свет, свој свет, како што имаше тој; ако го изгубевме светот на Партијата, ние ќе останевме сами со себе, и ќе моравме да погледнеме во празнотијата на сопствените души.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Јас немам друго минато освен скудното минато на мајка ми и минатото на таа непозната личност која требало да ми биде татко.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Се разбира дека не се почувствував погоден од алузиите што беа и премногу нагласени. Па сепак, сочувствував со мајка ми.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
В ред, ако постои голема желба и на обете страни, оној што те одминал можеш и да го престигнеш.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Едноставно чувствувам потреба да ја имам сликата на таа личност пред мене.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
„А ти не слушај што ломотат жените кога немаат друга работа!“, ми се закани мавтајќи со показалецот.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
А при крајот на сите дилеми Таша, во спомнатиов разговор, го придодаде и овој воопштен заклучок исполнет со многу противречности: "Впрочем зар не е општо познато дека поголем дел од мажите немаат друга цел освен да ти поминат низ животот.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
А со километри угорно по реката и со километри низводно, нема други куќи.
„Маслинови гранчиња“ од Глигор Поповски (1999)
Само ова ли ќе го зборуваме, нема друг муабет?
„Парите се отепувачка“ од Ристо Крле (1938)
Немаш друго место на кое можеш да одиш. Тоа е твојот единствен дом. И да не сакаш, мораш да се вратиш таму.“
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
„Но повеќето мајки се грижат за своите деца,“ рече Сара.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Имам сретнато жени за кои единствена смисла на животот била да станат мајки, и жени кои станале мајки не затоа што сакале, туку затоа што немале друг избор освен да влезат во брак и да родат деца.“
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Молчев. Тој долго гледаше во мене, а потоа, со наредба во гласот, рече: „Доаѓаш со мене.“ „Останувам,“ реков.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Исто така, еден народ долго може да биде без народно име ако наблизу до него нема друг народ од којшто ќе треба тој да се разликува со одделно народно име.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Сакаше да верува дека кога им ги отвори границите, оти немаше друг избор, успеа да се договори за нешто ново и повредно, поважно за Македонија од сите ветувања што Милошевиќ со години му ги даваше на Киро.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Кола мораше да купи веднаш, оти немаше друг начин да оди на работа.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Телото не е многу поинакво од инструментите и како што нема друг начин да ја восприемиш музиката освен преку тој единствен спој на гитарата со гласот, нема друг начин да ја љубиш жената целосно освен со него, со телото.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Но во тој миг таа немаше друг избор освен да остави тој да ја исполнува и да ја повреди со својата љубов, зашто вистинската љубов никогаш не може да се одбие.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Ако претставата, односно сценскиот израз, им легнал на срцето, аплаузот нема друг избор освен да биде френетичен.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Боб вели дека треба да му припадне нему затоа што е сиромашен и нема друга играчка.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Аплаузот нема друг стопан освен оној што го прима.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Затоа, по неколку утра од доаѓањето во Лесново, тој кришум одел по неа кон шумата на ридот не сфаќајќи зошто го прави тоа.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
Немал друга кошула и не ја испрал старата; младоста сама од себе зрачела чистота.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
Како да нема други денови.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Седнавме до нив на масата затоа што веќе немаше друга слободна и заподенавме „хм-хм“ муабет, ама овие си се најдоа по кавадаречки и лафот веднаш стана божем 100 години се познаваат.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Дека е тој толку голем, што да му нема друг рамен, а Васил спечурен и крив, а тие се постојано заедно, граѓаните, здружени и со ѓупско и со турско, како по мека се собираат по нив и ги задеваат. Особено него, Лазора.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Таков коњ, се зборуваше, немало друг во царството, немале дури ни султаните во Стамбол.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Но тоа е така - сите луѓе се по малку дволични. - Штом знаеш, прикажувај. И така немаме друга работа.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
И јас видов, невидов, зедов да куцам. Што ќе правиш, нема друго чаре. Куцам и плачам.
„Пиреј“ од Петре М. Андреевски (1983)
Преку преносот на телевизија, преку публикацијата на вашиот Секретаријат, преку милион извештаи на весниците, луѓето немаат друг избор освен балот да го сфатат онака како што и го сфаќаат – минато, иднина, сегашност.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Сега и самата се увери дека селаните се животни, оти на жените само пар брадавици им ги врзуваше цицките во јазол, а под нив, на стомакот, немаше други.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Манипулирани: Најслаби личности, што не значи дека немаат други квалитети.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Изговори тивко: Merci! Немаше други зборови. Му ги придушија надворешните солзи...
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Се разбира, нема други, но овдешните Сефарди на исти заемки во балканските јазици им давале и посебно значење.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Колку си сум мил и по ќеф, нема друг како мене. (Поголем чаламџија!) 94.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Камилски нагласи дека нема други поопасни зборови од јаничарството и неговите изведенки, така што со сите други сигурно ќе оди полесно.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
ЧАРЕ.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Позната е на пример синтагмата од турцизмите и башка и барабар, со значење дека не е добро, ниту прифатливо еден народ да живее изолирано (башка) од другите народи, ниту под преголемо влијание од другите што би водело до асимилација.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Немаше друг збор за сево ова дејност освен гнасотилак.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Ѓаволот како да немаше друга работа, одеднаш сето тоа мерење предизвика најразлични несогласици.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
О, мили деца! Немаше друг спас, операција на самото место, земи го секирчето, Силјане Николовски, ми заповеда другарот Марко, ајде, што ме гледаш!
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Некому морал да му го вади душникот (млад човек, богати, роса), - немало друго чаре, во душникот му влегла круша.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Тие ретроградни процеси, тие обиди за спасување на еден монопол со друг, денес се одвиваат кај нас, и затоа моментно сме во слепа улица, бидејќи секој монопол е слепа улица, од неа нема друг пат, мора да се удри в ѕид.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Се случува тоа народот да нема друг излез освен самиот себе.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Франција која умееше за човештвото да го организира декорот на разрешената историја, беше подготвена, меѓу животот кој згаснуваше и смртта што набргу настапи, на славниот Палестинец да му ги укаже сите посмртни почести!
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Тоа беше вистинскиот крај на Јасер Арафат. Немаше друг крај.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Немаше друг со кого можев да ја споделам радоста од таа мала дипломатска среќа.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Се сеќаваш ли кога ме тераше да го продадам станот, небаре немало друг излез за мене?
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
Тој не разговарал за ништо друго освен за принципите на Ангсоцот и немал друга цел во животот освен да го победи евразискиот непријател и да ги прогонува шпионите, саботерите, мислопрестапниците и предавниците воопшто.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Тој се воздржувал од сѐ и бил непушач, немал друга забава освен еден час дневно во вежбалницата, и бил заколнат на целибат, верувајќи дека бракот и грижата за семејството се неспоиви со дваесет и четири часовната посветеност на должноста.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Напуштајќи го Министерството во ова време од денот, тој си го жртвува ручекот во кантината иако знаеше дека во кујната нема друга храна освен едно парче црн леб што требаше да биде сочувано за утрешниот појадок.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Ти немаше друг избор.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Црквата екна, офнаа иконите, се затресе олтарот - така му се стори на попот Ставре кој сега немаше друга моќ во себе освен да се предаде на семоќниот водител негов, оној што го тешеше, ама и го туркаше од немило до недраго, како и сиот негов народ.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Многу сум свесна дека по смртта нема ништо, нема друг живот, дека е тоа крај за оној што си оди.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
3 Во однос на првата промена на ЗПЗСО од мај 2009 година заслужува да се спомне одредбата дека и Фондот за здравствено осигурување стана обврзник за пресметка и уплата на придонеси за невработените лица кои примаат паричен надоместок во случај на невработеност и за невработените лица кои активно бараат работа и се пријавени во Агенцијата за вработување, а немаат друга основа на осигурување (чл. 4).
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Немајќи друг одговор, ги поткрена рамената.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Во пликото немаше друго писмо. Само упатницата.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Тогаш Мехмед-паша уште повеќе се врза за Сулејмана, а и Сулејман немаше друг поблизок од него. – Јас, па ти!
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
Чана гледа многу повеќе од нив: бавчи, дрвја секакви во нив, планината не е голема, само сепак ги наполнува сосема очите и врз неа нема друга планина оти иако е облачно и роморливо, напати ветрето што се подава расчистува по некоја дупка во која се здогледува само небо над неа.
„Исчезнување“ од Ташко Георгиевски (1998)
Внучиња, едни тагуваа што ве немаат други што ве оставаат и потоа заедно легнаа под мене мракот мој да не го видите.
„Вардар“ од Анте Поповски (1958)
Војводата Јован Ѓуров и сега „погледна во торбата", и, бидејќи немаше друга Јованова глава, реши да ја спасува таа што беше на рамената.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Дури едни не го знаат редот ни гласовите на црковното пеење, други немаат други условија што се бараат од еден свешченик.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Сестра му ја осети работата и, чувствувајќи се виновна, гледаше да му ги ублажи болките и сама одеше кај татка си и го земаше Крлето оти сама ја страеше да лежи, бидејќи нејзиниот Трајко беше цело време на колибата, а дома немаше други жива душа.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Мајка само бараше од синот, немаше други барања, на семејното стебло да се запише времето кога живеевме до границата, пред да бидеме разделени.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Немавме друг излез! – Секое време си има свои тежини.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Мајка Ервехе немаше друг излез.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Ни нема друг спас! Ќе заминеме преку Езерото! Друга земја, друга нафака.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Исто како мелницата, која не знае да нè привлече освен со истото дви­жење што се повторува, и нема друга вредност освен квали­тетот на своето брашно.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Сега, Куликовиот парадокс е дека се преправа во Павловото куче, додека во стварноста тој нема друга улога освен онаа на Павлов!
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Ме измачуваше впечатокот дека ние, службениците, рано наутро и немаме друга грижа покрај напорот да го сотреме бурекот од нашите чинии.
„Летот на Загорка Пеперутката“ од Србо Ивановски (2005)
Истиот тој ден, според датумите што ги спомнува во белешките богобојажливиот старец, тој брза да забележи со неговата бавна рака: Моето сведочење нема друга намера освен онаа што треба да ја расветли темнината на нашите денови и да ги изнесе на показ злите гласови на нашите ноќи.
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Но не поради глетката што се откри пред него туку поради сознанието дека на широкиот плочник, ако се изземат Снешковците од левата страна, немаше други гости.
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Некој е вишок тензијата е последица од премногу сакање ниски страсти, совпаѓања а предметот на желбата еден и неделив мистичниот копнеж по неделивоста нѐ поврзува да учествуваме во с-подвижната драма на свеста (coitus interruptus) во одложувањето на кулминацијата секој од нас цел го сака цела ја сака колку повеќе ја одлагаме драмата толку повеќе е тука приклештена габаритно еуфорично распиштолена по меките, лимфни, срамни и кршливи пасажи на твојата, мојата или на неговата психа, навидум силна налик на лунатик хистеричен порив да се биде роден да се осети на свој грб животот сѐ недостатен, сѐ пожелуван сѐ отповеќе, сѐ отпосле сѐ притеснет испустен или пренаселен сѐ загрозен, заплашен, изнемоштен од перипетии, пресврти и стресови од иселеништва, делби и егзили сѐ лишен од разврски создава лажна, мелодраматична слика - нема друг и никој не е сам - - целоста е устрем обичен, а врховен!
„Ерато“ од Катица Ќулавкова (2008)
Некој друг? Нема друг! Значи, тој оди? Тој ќе оди.
„Последниот балкански вампир“ од Дејан Дуковски (1989)
Ќе го слушнете Курта и бог, евентуално. Нема други.
„Последниот балкански вампир“ од Дејан Дуковски (1989)
- Што реши, - му рече Волчко на Шарко. - Ми нема друг спас, - рече Зајачето со нажален глас.
„Раскази за деца“ од Драгица Најческа (1979)
Леле колку беше смешен! Немаше друга работа, па со една жица ги буцкаше сите книвчиња што ги испуштаа децата.
„Зоки Поки“ од Оливера Николова (1963)
Но и со портретите на кралот и на кралицата уметников немал голема среќа.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Кадилницата во раката на клисарот Пенчо Славев чури, ја мавта се посилно и побрзо напред- назад, мисли така ќе ја забрза и молитвата на попот Сречко, само што овој не брза, работи според целиот божји ред, а и каде да брза, и жената и детето веќе му ги беше зела болеста, па тој и немаше друга цел освен таа: што посвечено и подостојно да му се заканува со божји зборови на злочестиот кој изгледа се беше притаил зад огновите на болеста.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Навистина, во тоа сум сигурна, секоја душа сака да има што поголемо стадо грижи и нема друга работа освен да го зголемува тоа стадо.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
И уште додадов оти нема друга таква ѕверка освен човекот која покрај добриот анѓел што го има покрај себе, самиот си ја нарачува придружбата и на оној другион, црниот анѓел, кој постојано очекува работите да ги преземе во свои раце.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Сиромашните уметници кога немаат друг начин да им се додворат на потребите на животот, пројавуваат некоја чудна спремност да им се обратат на моќните и на богатите: во нив ја побаруваат потпората што секиневието не е спремно да им ја пружи.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Не ми е права тетка, ама нема друг род.
„Буре барут“ од Дејан Дуковски (1994)
Таа сабота австралиското сонце немаше друга работа па печеше уште од високо, ни ја скусуваше глетката а најнакрај ни се пикна и во онака врелото кафе.
„Кревалка“ од Ристо Лазаров (2011)
Пред нив е каменот што го остави на моиве гради, немам други дарови, само спомени тешки како олово.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
А сите ние живееме во овој свет, немаме друг, нема поинакво време и простор, но секој на свој начин ќе го раскаже тоа што го видел.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Го слушам твоето срце како своето, го гледам твоето синило во зраците на изгрејсонцето, се бранувам во очите на брановите, а се огледувам во душата на длабочините.”
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
И по това после царот се оженил пак за друга и таја била многу хубава, ама колку со снага хубава, толку сос душата лоша и груба, и завидела, сакала да нема друга жена како неа хубава.
„Избор“ од Јоаким Крчовски (1814)
Речи обично - по веќе определен ред, веќе видено, познато... редење на столчиња во холот, а тоа значи дека откако ќе заврши приредбата - враќање во училиште... мораше така, немаше друг излез... како наводенети врапчиња се прибравме во холот... а надвор врне, со студен ветер, небаре секој миг ќе заснежи...
„Тополите на крајот од дедовата ливада“ од Бистрица Миркуловска (2001)
Борхес прераскажува запис од Исток според кој во пустинитена Индија растеле црвени ружи и врз листенцата со златна боја било запишано: нема друг бог освен тебе...
„Ненасловена“ од Анте Поповски (1988)
Нема коментар, нема друга слика, освен онаа што сега се гледа, не живее веќе, сенка стана, од една на друга туѓа веселба, патува со мака во рака.
„Илузија за сон“ од Оливера Доцевска (2013)
Би мастурбирала цел живот да немам други здодевни обврски во животот.
„Одбрани драми“ од Горан Стефановски (2008)
Вие не сте интелектуалец. Што не значи дека немате други квалитети. Можеби поважни од интелектуалните.
„Одбрани драми“ од Горан Стефановски (2008)
Се препуштав на кратката судбина на тие четири денови. Ќе се издржи! Немаше друг излез...
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Подоцна утврдивме дека меѓу томовите нема други разлики.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Трипати се обидуваше отец Лаврентиј да избега од манастирот и да тргне кон Бугарија, но отец Ангелариј немаше друг избор, освен да го врзе за постела со силни синџири.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Обата (како што ми се чини дека напоменав) го претставуваат препечатено десетото издание на Енциклопедија Британика.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Отец Ангелариј скокна на нозе и здогледа кобна глетка: среде одајата, високо во воздух лебдеше креветот на кој беше врзан отец Лаврентиј и целата одаја се исполни со розова светлина.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Една ноќ, отец Ангелариј се пробуди од силен ветер: ветерот ги отвори прозорците со тресок, ги развеа покривките од постелите и ги оддува писанијата од масата за препишување.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Постојат желби да се владее со други, желби да се има нешто што го немаат други, па како што се вели тие други да пукаат од завист.
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
- Кој ти брани гумно да направиш, ако немаш друга работа, - му подрече дедо ми.
„Крстот камбаната знамето“ од Мето Јовановски (1990)
Каков што беше тромав на изглед, сега одеднаш, кога немаше друг излез трчаше кршкајќи надолу како да е некоја дива коза.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
А тој, тоа, од некои причини што на еден сон не му требаат, мора да го земе. Нема друг избор.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Кој друг би можел на таа страница да несе нови податоци освен тој и Летка? Ако немаат друга работа.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Градот и како да немаше други жители. Особено околу незавршената зграда.
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
Немаше други прашања и размислувања сѐ до овие мигови, ама и сега, не беше прашање, туку констатација.
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
Нема друга грижа гадинката, си велам, таа си живее, а ние треба да умреме.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
— Јас сум ти мајка, му велам, немаш друга мајка.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Нема други, ни велат.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Религијата е памет за оние што немаат друга памет, ќе ми речеше Оливера Поточка.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Немаш друга род?
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
— Сакам да се навикнам на молчење, вели, по смртта ќе немаме друга работа.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Немам други пари, велам.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Овој обид беше и последен, но не може да се тврди дека нема други заговорници коишто би направиле слични злостори.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
За мене нема друг излез.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)
А со километри угорно по реката и со километри низводно, нема други куќи.
„Билјана“ од Глигор Поповски (1972)
Заѕвонив и почекав.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Се искачив по скалите до вториот кат од куќата која немаше други катови над него.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)