Други простори гонеше сега нејзиниот поглед - гледаше со очите на срцето, кое летна и ја одведе далеку од оваа куќа, од овој град...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Ја одведе во родното место. Таму, таму...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Слично така, дали хуморот на Лени Брус и на Вуди Ален ќе ја загуби моќта да нѐ насмее кога Евреите сосема ќе се асимилираат, ако се асимилираат?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Дали тој хумор веќе не подзаличува на архаичен?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Секој сериозен обид да се одговорат прашањава би нѐ одвел далеку зад границите на тукашнава студија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Зашто иднината на геј-културата навистина изгледа обвиена во магла, а многу гласови веќе го имаат најавено нејзиниот непосреден пад.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Времето допрва може да покаже дека биле во право.
Имам добри преседани за таков убав светоглед.
Се прашувале луѓето, на пример, дали Невидливиот човек од Ралф Елисон, Друга земја од Џејмс Болдвин или Да се убие птицата подбивница ќе им станат неразбирливи или безначајни ако дојде време кога во американското општество расата веќе нема да биде општествено обележана (претседателствувањето на Барак Обама, за волја на вистината, во мигов ја прави таквата можност понезамислива отколку замислива).
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
„Ќе видиш. Ќе те одведам далеку над селото каде што бистрината на водата воспоставува контакт со водата во нашите тела. Ја здивува крвта. Ќе видиш.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Ги одведоа далеку, преку едно ритче, сакаа што подалеку да заминат за воловите да не можат да се вратат назад.
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)