Ги потурија сите со по една кофа вода и некои почнаа да покажуваат знаци на живот, а дедот Главче и едно од децата не се освестија.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
— Море, какви арамии, Трајко, — јас ли на старост ќе и бркам тиа работи! Не ме гледате една вреќа коски су се сторил и ошче се плашите од мене, баму бељата — и се насмеа под мустаќ да не се забележи тревогата во него од вистината што ја погоди овој негов продаден комшија.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
— Дедот Јован претрпна, но како стар мајстор за јатакување, не покажа знаци на возбуда.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
— Е ,ќе кажите, или да сечиме главите! — им пристапија мудурот и јузбашијата на освестените.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Се преместувам на подот, па повторно назад на креветот и така неколку пати.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Се борам да го сменам каналот на телевизорот, но далечинскиот не покажува знаци на живот. 6.00 После саат време на ретроспективно размислување околу состојбата на мојата врска, правам лупинг и сфаќам дека ова е погрешно време за такви размислувања и дека е подобро да гледам телевизија.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Рози беше збунета од количеството на храната што беше донесена, а да не зборуваме за бокалите вино што се празнеа, а притоа никој да не покаже знак на пијаност.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Едо погледна во разводникот и бидејќи разводникот не покажа знак на спротивставување, Едо тргна кон милиционерот на влезот од училишната зграда.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
И Едо се смееше заедно со сите, иако не толку од срце, се разбира, но не покажа знак на засегнатост.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Киевското комунално претпријатие почна да покажува знаци на бурна енергија.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Но и да не е сѐ така, основниот факт е присутен: куќата изгоре. Но, тоа не е важно.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)