„Секако“, реков, „сакам, утре ќе ти го вратам.“
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Многу сакам да се запишеш во мојот лексикон“, ми рече и ми подаде една тетратка.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Властите, барем во Солун, сакајќи да покажат пред надворешниот свет дека правосудството во Турција не било така „црно“ како што се мислело, прогласиле извесна јавност во судењето на гемиџиите и на другите процеси.
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)
Потоа ја запече малку сланината, ги нафрла во тукот колбасите и, да се покаже пред новата јатрва салам домаќинка, стана, извади од вратките на ноќвите едно грне полно со јајца и удри да крши врз колбасите.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Достоинството не му дозволуваше да ја покажува пред другите својата мака...
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
Ја земав тетратката. Јас и не знаев што е тоа лексикон, ама не сакав да ја запрашам, не сакав да се покажам пред Анче колку сум прост.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
И после пак ќе ми велат да им се покажам пред дупката.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
За време на вечерата се мачев да не покажам пред никого, што ми беше во душата.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)