Та покусата нога на оној и не се познавала толку многу, била само белег, по кој сите други ловци од селото во тоа одамнешно време можеле да ги распознаваат неговите стапалки во снегот додека излегувале во утрините од селото и да знаат дека тука, пред нив, порано од нив, поминал тој - па човече, ене ја онаа негова патрива нога.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
А сега домарот пред него гласно размислуваше дали гостинот што слика ќе остане две - три недели, или цел месец па и два, и како да си помине тој, па и домарот покрај него, само со манастирски грав, еднаш во седмицата зелник од селото, па и некое јагне ако се згоди празник, да не ги сметаме тука: домашниот леб што го месеше и го печеше невестата во селото двапати неделно, биеното сирење на маша над мангал, низите суви пиперки и солени циронки, како и бинлаците вино и ракија дарувани на манастирот од останати верници, за светците не за грешниците.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Славна Дебарца кој не помина тој не ја виде Славеј Планина, горе во небо каде се крева, с рамни рудиње полни со трева...
„Мое село“
од Ванчо Николески
(1950)
По два дена ќе биде осми август, Света Петка, и тој уште сега се мачеше, тоа го знаев, како ќе го помине тој ден без работа доколку жена му го преколнува да не работи.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
А, не поминува тој кај мене арно! (ја покажува на балконот).
„Антица“
од Ристо Крле
(1940)
Потоа внимателно го следам неговото бавно оддалечување кон службената зграда.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Останувам кај она барање на Пачев кое всушност и не беше доискажано и гледам додека под прозорецот поминува тој со оние подадени раце нанапред како да се поттикнува, како да си ракоплеска.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)