А и никогаш не сум почувствувал потреба за тоа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но човеков нема ништо со овие „јаничари“ чиј татко пишува за нивната историја, но синот- наратор до крајот си останува на своето („А што се однесува до мене, јас одненадеж ја почувствував потребата во оваа проклета балканска крчма да одам докрај во разговорот, небаре најден во ринг во кој се разменуваат идеи како смртоносни удари.“).
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Тоа утро повторно почувствував потреба за обликување.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Кога авторот ми соопшти дека подготвува ново издание, спротивно од својот обичај да не се товарам со обврски, самиот му се понудив да напишам еден пропратен текст, зашто почувствував потреба да го поздравам излегувањето на ова дело кое и без мене - го кажал тоа некој или не, го знаел тоа некој или не - самото веќе си го обезбедило местото на врвот на македонската раскажувачка уметност.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Тој не почувствува потреба така да размислува, таква можност не му беше ни дадена.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Беше толку благодарен поради разговорите со авторот што почувствува потреба нешто да стори за него.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Имено, кога Канети ставил точка и со тоа го завршил романот „Кант го пали огнот“ (работен наслов) во кој библиотеката на синологот ја пеплосуваат пламени јазици, почувствувал потреба да си го поврати изгубеното право на книгите затоа што ги жртвувал, како што самиот вели, за еден роман.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Ослободен малку од грижата да го рине снегот, ослободен и од стравот што му го задаваа волците, момчето почувствува потреба и да се среди малку, да се сврти кон себе, да се измие.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Хелвиг почувствува потреба да ја удри. И тоа ќе значеше крај.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Сепак почувствувал потреба...
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Таа почувствува потреба Елена постојано да зборува, да не прекинува... веќе беше заборавила на тој најобичен разговор...
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Средбава во вагонот, а потоа и моето присуство веројатно ѝ се чинеле и премногу податлива околност за излевање на некоја нејасна завист а можеби и на горчина во која не бев упатен.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Таа секогаш располагаше со доволно енергија но и со непоколеблива безочна упорност за да почувствува потреба да ја прикрие својата намера.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Но, никој не почувствувал потреба прво да се консултира со мене и да побара некој совет што да каже или како да го застапува размислувањето што беше во основата на мојот, признавам, нов пристап кон анализата на машката геј-култура и на машкиот геј-субјективитет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Сега почувствува потреба да ја исполни барем навидум таа празнина со некоја туѓа содржина, па макар тоа да е чашка заборав во првото бифе на свиокот. 8.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Сè беше на своето место и секогаш брзаше со своите услуги според потребите.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Дури и во однесувањето со омразата не почувствував потреба за некои промени.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Но сепак, уште тогаш почнав да сфаќам зошто никогаш нема да го напуштам буништето на кое бев најден.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
- Кога би почувствувал потреба би напишал можеби. Но не ќе го напишев ова овде.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Овој пристап во нашиот новинарски жаргон го викаме некролошки.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Не почувствував потреба да ја испитувам точноста на овој мој впечаток.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Влегувајќи внатре, Мартин одеднаш почувствува потреба да се сврти, да погледне преку рамото, но се воздржа.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Ова лично ми го раскажуваше твојот татко, Козакот Семјон Иванович, се разбира, кога ќе почувствуваше потреба да ја сподели со себеси и со мене својата нерадост!
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
А Господ гледа! - Навистина почувствува потреба да го спомене и неговото име бидејќи Господа го сметаше за сила чие што покровителство и заштита може и треба да се користи.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Фактот дека кравата секако би се вратила кога навистина би почувствувала потреба да ѝ се потегнат вимињата воопшто не ја засегал Брунила Вексли.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)