Па крупни планови на: замавнати копачи, полни лопати, претоварени колички, трупци со држалки за набивање на замјата, сврдли на дупчалки што ги дробат карпите и камењата, дигалки што заграбуваат од почвата како коњштипи, камиони со подвижни вагони што го истресуваат товарот како од превртен џеб и раководителот на градбата, како во џипот на филмската екипа, не седнат ами стоејќ и, со минерски шлем место со својот качкет од јагнешка кожа, ги надгледува работите под негова команда.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
А тогаш ги преврте џебовите де се раздолжи со домарот, си ги натовари насликаните платна врз легнатите ногалки, приседна на триножникот спроти домарот да се збогува со него како со домаќ ин, со голтка како причесна, за добар пат, а скорешно видување, па одвај го запали успаниот мотор на натоварениот карван и се спушти од прочистениот манастирски воздух во затестената магла на градот.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Им ги превртеа џебовите, им ги истурија торбите загледуваа во дрвата, но ништо не најдоа.
„Волшебното самарче“
од Ванчо Николески
(1967)
Еден од војниците му ги претресе и му ги преврте џебовите.
„Волшебното самарче“
од Ванчо Николески
(1967)