Целта е веќе антифеминистичкиот модел на женственоста создаден од хетеронормативниот поредок и промовиран од неговата идеологија за родот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во повеќето верзии на кампскиот хумор, на пример, самите жени не се тие што предизвикуваат радост (или завист, восхит), туку тоа се современите културни конструкции на женственото – женственоста во својата изведбена димензија, женственоста како општествен театар.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Но геј-мажите не се одговорни за тоа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Токму поширокиот културен симболизам на самата женственост и општествената семантика на родот во кој е впишан тој симболизам се тие што претставуваат навреда за жените.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А не се ни геј-мажите тие што ја нанесуваат навредата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Свесното пригрнување на деградираните модели на женственоста од страна на машката геј-култура, со други зборови, всушност, не претставува навреда од геј-мажите за жените, затоа женственоста е таа што се навредува, а не жените.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)