Градот, инаку, претставува голем културен центар на Бугарија, со виши школски заводи, со многу библиотеки (фонд од 450.000 книги), со кои пловдивчани се гордеат.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Не помалку изненадување претставува големата изложба на книги, организирана во една огромна изложбена зграда, на пет ката, каде што на штандовите имаше прикажано над две-три стотини илјади разни книги, книжевен фонд каков што би посакала ода има секоја позначајна библиотека во светот.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Меѓу позначајните филозофски проблеми што до денешен ден претставуваат голема загатка се вбројува односот помеѓу духот и телото. (Во англо-саксонската филозофија познат како минд-боди проблем.)
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Халил Џубран, Солза и насмевка, 1990
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Но, таа вистински инвентивна геј-култура ја снајде истата судбина што ја снајде идентитетски заснованата култура која се појави во истиот период, во смисла на тоа дека обете изгледа предизвикуваат кај геј-публиката слично чувство на здодевност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Намерата не ми беше да ја багателизирам постоунволската геј-култура, туку да ги крепам облиците на општествен отпор против хетеронормативноста кои ги претставуваше и кои и понатаму ги претставува голем дел од претстоунволската култура, а истовремено да ги истражувам причините поради кои официјалната, паланечка, идентитетски заснована и виножитно забарјачена геј-култура што ја замени, изгледа, на онолку многу геј-мажи им е крајно незадоволителна и фалична.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Нејзината оригиналност, нејзината уметничка експерименталност и нејзината сушта сјајност се многу скраја од стандардната политика на геј-идентитетот на главнотековното геј-движење.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тоа незадоволство е стварно, а понекогаш политичкиот приговор кој штотуку го артикулирав само служи како алиби за геј-хомофобија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Изгледа дека на денешните геј-луѓе им е тешко да го разграничат навистина оригиналното, иновативно настрано творештво од релативно литите, политички ревносни, внатрегрупови културни созданија што ќе ги видиш на каналот Лого.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
„Тоа, молам!” се согласува Мертен, во внатрешниот дијалог што инаку често го води со себе.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
На крајот од таа средба пред Кајтл, Јодл и Рајнхард Хајдрих, Фирерот истакнал дека „тамошната голема еврејска заедница, со нејзините различни врски, претставува голем проблем”, по што издал и наредба за непосредно оддалечување на сите Евреи од Солун.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Ние сметавме дека оваа поделба претставува голема историска неправда.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Тунискиот претседател веднаш прифатил: Во 1974 година, вашата организација прифати еден план за поделба на мојата земја, Палестина, меѓу Евреите и нас.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Пота продолжи: Кумановската Река, одамна прогласена за мртва река, на делот што поминува низ градот претставува голема, срмдлива депонија.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)