Предизвикот со кој ни се заканува капиталот во својот делириум - безобзирно укинувајќи го законот на профитот, вишокот на вредноста, производната целисходност, структурите на власта, и пронаоѓајќи ја повторно на крајот од својот процес длабоката неморалност (но и привлечност) на примитивните ритуали на разорување, тој предизвик треба да се прифати во едно лудо натпреварување.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Тоа бил европски покер, а нашиот си е балкански? прифати во шега Афз Б.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Новата држава – црква широко ги прифати во својот голем храм – земјата, сите свои верници, готова да продре во нивните души.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Последново решение, како најрадикално, беше мошне рано прифатено во Албанија.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Скот Џејмс се закачува за еден дваесет и тригодишен магистранд на Стенфорд со магистратура по компјутерски науки, кој живеел во геј-студентска зграда на Стенфорд и кој веднаш откако магистрирал се преселил во маалото Кастро во Сан Франциско; колку повеќе друштвениот живот се врти околу суштествувањето како геј, тој толку повеќе инсистира на небитноста на суштествувањето како геј, исто како што тоа што се аутирал кога имал шеснаесет години било начисто „ненастан“.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
„Разбирам дека на угнетените малцинства им треба заедница за да чувствуваат прифатеност додека да станат интегрирани во останатиот дел од општеството“, признава Дегрант.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
„Но, како што стануваме сѐ поприфатени, како што еволуираме од психијатриски случај до обично друго лице, дали и натаму ни е потребно да бидеме раздружени од главнотековното општество и од своите стрејт-соодветници?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Уште ли ќе ни требаат собиралишта кога и другите наши соодветници ќе нѐ прифаќаат во негеј-баровите, во негеј-општествените центри и во негеј-храмовите?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Значи, јас никогаш немав разбирање за хрватската литература и традиција, па и не е никакво чудо што моите идеи не се прифаќаат во нивното опкружување, меѓу таканаречената хрватска интелигенција.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Можеби е најмудро, иако најтешко, на нив да се гледа на двата начини, да се прифатат во нивниот свет, без обврска да им се верува.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Така, тоа мора да е вистината.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
А и наредбите од републичката власт, засновани на партиските директиви, беа генерално јасни: козарите, мора да се прифатат во градот, по никоја цена не смеат да се вратат.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Ја прифати во празното место на својата душа.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
МАНИРИЗАМ четврти дел Густав Рене Хок Извртениот свет Едноставниот принцип на создавање „арчимболдески“ беше широко прифатен во театарот, балетот, карневалот и модата по 1600-та.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Можеби тоа не е скромно, но тоа е така. И точка. 214 okno.mk МАНИРИЗАМ okno.mk 215 216 okno.mk
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)