Неговата вредност прилично јасно се разбирала во времето на создавањето на филмот; најпосле, некој го осмислил кадарот и го поставил многу грижливо и обмислено – претпоставуваме за да го пренесе конкретниот ефект што сѐ уште го предизвикува толку силно, што да ти подзастане срцето.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Се разбира, работеле според пописните листи.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)
Можеби и немале јасна свест за значењето што го произведувале.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Можеби немале критички јазик или метајазик со кој би објасниле што прават; најверојатно не би го ни формулирале образложението со поими што би ги разбрале формалистичките критичари: тие биле уметници и работеле според длабоко интернализирана естетска логика.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Знаеле луѓето што прават.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Таа беше координатор, надгледувач и оценувач на оние кои работеа според пропишаните методи и правила во Практикумот.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)