На мелодрамата, барем, совршено би ѝ стоела дефиницијата на Зонтаг за кампот како „сериозност што потфрла“. („Сигурно, не може секоја сериозност што потфрла да се избави како Камп“, брза Зонтаг да додаде.) „Само она што ја содржи точната смеша од претераното, фантастичното, страсното и наивното“.308
Да ја доживуваш и да се сладиш со мелодрамата како камп значи да ја спасиш од целосна абјектност.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тој не ја сфаќа мелодрамата буквално и неиронично, но не ја ни критикува.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кампот, како што видовме, не е критикување, туку критика.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Затоа, третманот на мелодрамата како камп подразбира да се пресврти, иако е тешко да се избрише, надмоќниот, надмен став кон неа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)