Така е и бидејќи машката изведба се коси со едно темелно начело што со векови ја раководело обродената поделба на прикажувачката работа во западната култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Џон Бергер тоа го срочил во славна формула: „мажите постапуваат, а жените настапуваат“.286
Мажите, се разбира, изведуваат во јавност и понекогаш може да изведуваат без услужливост кон жените и без да фрлаат сомнеж врз своите машки акредитиви.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Самиот чин на бележење нешто како „кич“ е начин да се покаже дека вршителот на „жртвеното определување“ самиот ја надраснал склоноста кон такви безвредни трици – иако токму жестината што оди со фобичната деидентификација која е имплицитно содржана во тоа одрекување неминовно фрла сомнеж врз неговата вистинитост.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Според тој закон, според таа структура на значење, правењето е обродено како машко, а изведувањето е обродено како женско.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)