Но најдобро се разбира како стил на воспоставување однос кон нештата, жанрот на практика, прагматика.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кампот навистина подразбира естетика, афект, етика и политика.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Баба ти ги правеше еднаш варени, друг пат пржени, трет пат со малку ориз... раскажуваше мајка ми! ...
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Иако анализата не ја изнесува со такви поими, нејзиното сфаќање на стилот лесно овозможува поимот на стилот да се прошири и да се примени на прагматиката на кампот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
— Го виде ли, Нешко, свекор ти? — ја боцна Бојана Неда, небаре ги читаше нејзините мисли.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Сега кога ги читам нејзините редови што таа ги пишувала доцна во ноќите во собата што ја делевме јас и сестра ми Татјана на истиот кревет на кој и ние две спиевме ми се враќаат сите спомени од моето детство во кое ниту во еден момент не почувствував страв, осаменост, грижа или тага како што мајка ми ја опишува кога била на истата таа возраст.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Преокупираноста на Зонтаг со значењето на кампот како стил е она поради што сѐ уште и денес вреди да се чита нејзиниот есеј за кампот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)