Но ова е изразено не само во неговото скицирање на изложбата туку исто така во неговата селекција на скулптурите, нивната позиција, нивниот однос со просторот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Од друга страна постои една димензија создадена од смртта на уметникот, после која уметничкиот систем се наоѓа себеси со сите остатоци, сите траги од шамановите перформанси заедно со скулптурите, формите, и енергетските полиња.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Што ви овозможи да го појаснувате сето ова, нешто што е толку тешко да се направи, особено во ретроспектива?
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Опасноста токму се наоѓа во задоволувањето на непосредната публика, која е околу вас, и ве прима, ве прифаќа, ви овозможува успех и сето друго.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
ВР ви овозможува да вршите работа што порано не сте можеле, и уште на забавен начин.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
А што се однесува до вас лично, се прашувам дали, со оглед на вашето албанско потекло, вашиот идентитет и фактот што сте биле дипломат, за вас се поволни околности, кои ви овозможуваат да имате за оваа ситуација дистанциран став и да вршите посредувачко влијание.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Потрагата по идентитетот е потрага до крајот на животот.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Дури отпосле, од твојот разговор со Методи, ја разбрав вашата намера: вам ви треба човек што ќе го изврши убиството и ќе ви овозможи вие да останете неоткриени - човек што ќе умре, по извршениот атентат, од вашата рака и што ќе продолжи да ви служи, онака како што ќе посакате!
„Црнила“
од Коле Чашуле
(1960)
Тоа е прекрасна огледалска алатка која ви овозможува да согледате дека вашето логично резонирање никогаш не е сосема точно. Тематот го подготви и текстовите ги преведе: В. Симовска 56 okno.mk
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)