ги (зам.) - игра (гл.)

А.А. всушност го изговори прологот на драмата на балканскиот театар на апсурдот, требаше да следуваат чиновите на драмата во кои главните улоги, пред истата публика, требаа да ги играат К.К., во декорот на католичкиот павилјон, П.П., во декорот на православниот павилјон и М.М., во декорот на муслиманскиот павилјон.
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
И чудно како луѓето ги играат ората.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
Вистинскиот ризик во целата ситуација е земјата да не стане заложник на познатите егоцентрични етнички програми што отсекогаш ги играле политичките лидери на земјата“.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Знаеја тие од раѓање да ги играат сите, ама сега малку и ги имаа довежбано.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Ги играат главните улоги во операта „Царица“ компонирана од Трентини лично за неа.
„Белиот јоргован“ од Хајди Елзесер (2012)
Но сметал и дека тоа прашање тешко ќе може да се реши доколку се вмешаат големите сили и повторно започнат да ги играат игрите за создавање интересни сфери.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Околу ова прашање свое мизслење изнел и Шаренкоф.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Перформанс уметничката Sandra Bernhard се појавува како зајачица во Playboys, а Ann Magnuson се фотографира како „pin-up girl“.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Порно ѕвездите Annie Sprinkle и Veronica Vera ги играат своите претстави со порнографска содржина на сцените на авангардни театри какви што се The Kitchen и Franklin Furnace.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
КРИСТИНА: Кои улоги ги играме ние?
„Одбрани драми“ од Горан Стефановски (2008)
Распространето е верувањето дека Бети Дејвис била големата садистка на платното, исто како што Џоан Крафорд била големата мазохистка на платното.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тоа верување ги одразува карактерните типови што и двете глумици ги играле извонредно, особено во втората половина на своите кариери, а делумно зависи и од спектакуларната поделба на улогите во единствениот филм во кој играле една наспроти друга, во Што стана со Бејби Џејн? (1962 година), каде што Бети Дејвис дури и ја заточува Џоан Крафорд, буквално ја држи врзана и ѝ тутка крпа во устата.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Дури и да не е Дејвис нужно садист во голем број од нејзините улоги на платното, нејзините ликови честопати недвосмислено уживаат во победоносноста, во расфрлањето со моќ и со авторитет, во пркосот против општествените конвенции и во терањето по свое дури и, па и особено, по цена на туѓото страдање.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Каква тоа инаква слика за геј-културата ќе произлезеше?
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Ами, чуму ти се кутриве играчки кога нема кој да ги игра?
„Авантурите на Дедо Мраз“ од Ристо Давчевски (1997)
И уште еднаш (види ги уводниците во Маргина бр. 1): не маргина во однос на некаков си пришрафен „центар“ туку Маргина во еден расцентрализиран свет кадешто безброј отсечоци (маргини) ги играат своите смртнолики и привремени игри во еден центрифугален етер. okno.mk | Margina #10 [1995]
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
А бидејќи такво нешто не се случило Рајна и понатаму продолжила да ја посетува својата симпатија Генералот во неговиот дуќан за сода вода и да ги игра и пред него сите оние игри со кои ги збудалуваше мажите.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Дури правела и шеги за сметка на Трајчеица.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)