Дали Дишан отпрво ова дело му го припишува на фиктивниот R. Mutt поради непријатното чувство настанато од знаењето дека Жари му помогнал да ја формулира идејата, и да ја „избере“ направата?) Покрај тоа, изложувајќи го овој предмет, Дишан ги интегрира животот и уметноста.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Обично глобалните системи на моќ ги интегрираат бебињата со неочекувана грижа.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Третата етапа ја нарушува самата оваа рамка: самата форма на Идеалното Јас го надополнува нарцистичкото „големо Јас”; овде веќе не треба да се справиме со индивидуа која мора да ги интегрира барањата на околината структурирани во симболистичката инстанца на Идеалното Јас ниту пак со „Нарцис” кој игрите не ги смета за опасни, кому барањата на околината му се изнесени во облик на „правила на играта”; така наречениот „општествен притисок” овде се искажува на сосем инаков начин, не во обликот на Идеалното Јас туку во облик на „аналното”, садо-мазохистичко над-јас. 34 Margina #21 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)