Вистина, тој како и тие, кога ги презентира своите гледишта не користи отворено аргументи што се однесуваат на моралните и политички сфери.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Еден ден, Сликарот доби писмо што му го испрати неговиот пријател Јусуф беј, професорот по Убави уметности од Истанбул, а во кое пишуваше: Почитуван пријателе, На Вашата изложба во Сарајот на која ги презентиравме Вашите платна создадени во Истанбул, беше изложено и чудесното платно „Портрет на Непознатиот, со два детски лика“.
„Захариј и други раскази“
од Михаил Ренџов
(2004)
Оваа модернистичка и предмодернистичка интуиција постои и во Деридините учења.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Убава работа, да се крадат податоци од Оно- Сендаи, qубезно чувајќи ги заради уцена, заканувајќи се дека ќе ја затапат острицата на конгломератските истражувања така што јавно ќе ги презентираат. Margina #19-20 [1995] | okno.mk 99 Но, зошто тоа не им вреди?
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
За до четврто, најдоа двајца сведоци, па по принципот „ние за тебе, ти за нас“, сите три зедоа потврди, демек завршиле, ама архивата изгорела за време на војната и така дипломите не можеа да ги презентираат како доказ.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Ова е изразено во Новиот завет “Благословени се понизните, бидејќи тие ќе ја наследат земјата” или “Благословени се сиромашните со дух, бидејќи нивно е царството небесно”, и “полесно е камилата да помине низ иглени уши отколку некој богат човек да влезе во царството Божје”10.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Описите на настаните, личностите и политичката состојба што тој ги презентира се негови и тие се добиени и зацртани од него без контрола на официјалните грчки власти.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“
од Тодор Чепреганов
(2001)
Транзициските херои чии родители во времето на комунизмот душа даваа (а пари земаа) за братство и единство ги презентираа своите капиталистички аута на комунистичка Сталинова.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)