Процесот на настанување на ваквите филмови е долг и сложен, што е и разбирливо ако се знае дека Џарман им припаѓа на оние филмаџии на коишто процесот на настанување на филмот им е поважен од самиот резултат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Со својата “сликарска постапка” на правење филмови Џарман уште повеќе ги усложнува работите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Повеќето филмови тој прво ги снима со супер-осум камера, ги преснимува на професионално видео, и најпосле, ако најде финансиска помош, го префрлува материјалот на формат 35 мм.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Со оваа техника Lazer ги снима своите „само-оргии”, водејќи љубов со својот умножен лик.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Симона често практикува вакви авантури, кои понекогаш и ги снима.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Мултимедиската база на податоци која се состои од обрасци на мозочни бранови ги снима со помош на дигитализиран ЕЕG и компјутер RЕМ фазите на сонот и создава одредено физиолошко јадро 28 okno.mk на податоците.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Гилхрист и програмерот Jonathan Bradley создадоа база на податоци и синтетички нерви; со тоа внатрешното искуство на сон на спијачот се пренесува во просторот на публиката кој е исполнет со засилени звуци и пројоцирани слики, на начин публиката да може јасно да го почувствува успиениот ум-мозок.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Германската филмска ѕвезда, Ани Ондра (Anny Ondra) одвај зборуваше англиски и бидејќи дублирањето, како денес, тогаш не постоеше, нејасните места ги снимав со помош на англиската актерка Џоан Бери (Joan Barry), која беше сместена во кабина надвор од кадарот и која го зборуваше дијалогот во микрофонот пред себе, додека г-ѓицата Ондра само ја отвораше устата, како да зборува.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Оние две слики баба ми ги добила од некој новинар, кој специјално се искачил да ги снима ученичките во акција - пошумување на голините на Водно.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Потем доаѓале продуцентите од Холивуд и тука ги снимале филмовите за Дејвид Крокет и пиратите.
„Ситночекорка“
од Ристо Лазаров
(2012)