Под вакви околности индивидуите можат да бидат охрабрени да ги скицираат овие посебни излези во рамки на „церемонија на преминување“ која ги структурира промените во животот преку состојби на одделување, иницијација, и реинкорпорација (van Gennep, 1960). 54 Margina #4-5 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
По дефиниција, кампчењето пред други не е бучесто“.)232 Оваа основна спротивност помеѓу мажественото и женственото го обликува машкиот геј-субјективитет и создава голем број од систематските контрасти што ги структурираат машкиот геј-свет и неговите вредности.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
На пример, понекогаш посебните излези укажуваат на моментите на промена за кои е тешко да се најде било каков претходник во далечното минато.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Алтернативно, посебните излези под овие околности можат да бидат скицирани во рамките на „социјална драма“ која ги структурира промените во животот преку состојбите на стабилност, слом, криза, опоравување и нова стабилност (Turner, 1980).
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Категоричниот јаз во традиционалната машка геј- култура помеѓу убавецот и кампот, помеѓу гламурот и хуморот, излегува дека е изоморфен со низа други симетрични и поларизирани вредности, кои, пак, се во сооднос со една основна спротивност помеѓу мажествените и женствените родови стилови. (Кампот, очигледно, „не е мажествен.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)