— Затворете овие магариња во авурот од конакот мој и добро вардете ноќеска! — си ја издаде Арслан наредбата и се прибра во конакот да ги успокои своите напрегнати нерви.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Пискаа, стенкаа, се советуваа што да прават живот да спасат барем тие што ќе останат по ќотеков денешен и решија да му понудат на бегот поголема сума пари да га остави барем живи, та маките ќе ги тргаат што ќе ги тргаат, алипни до живживоти.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Србите не ја достигнаа крајната граница на нивните стремежи, но достигнаа таква граница од којашто вистина не може да се оди понатаму, но којашто може да ги успокои поумерените елементи во српското општество и народ.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Кога умирал дедо ми, за да ги успокои домашните што плачеле околу него, им рекол: „Не плачете...
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
Зборовите на дедо Димо, кој планината, својата колиба, нејзината најблиска околина ги познаваше како својата дланка, ги успокои.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Тоа донекаде ги успокои.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Истото важи за голем број машки геј-културни практики.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Контекстот и приемот имаат битно влијание.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во онаа мера во која на политиката на машката геј-култура може да ѝ треба одбрана и спасување, таа задача е поостварлива ако се има предвид дека голем дел од машката геј-култура се одвива во, главно, племенски контекст: неа ја примаат и ја остваруваат припадниците на конкретна општествена група, а предодредена е за внатрегрупова потрошувачка.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Не им е насочена конкретно на жените хетеросексуалки и не е наменета за стрејт- општествениот свет каде што би можела да им нанесе многу нездрави последици на сите жени, каде што би можела да ги унижи во очите на стрејт- мажите и да ги поттикне вториве и да ги успокои во нивната мизогинија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Сакам да ти се заблагодарам од сѐ срце за таа жртва, пријателу”. „Јас имам мотив.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Куќата ја напуштаа како да одат на кратко патување, а не во егзил со непознат крај. „Сè ќе биде добро”, изговори Карер, повеќе за да си ги успокои разбрануваните емоции и да ја пополни непријатната тишина. „Тоа го знае само Оној што нè гледа и во оваа темна ноќ”, рече рабинот.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Момчето настојуваше да ги успокои со тоа што им ги ставаше рацете на рамениците и благо ги протресуваше, една по друга.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)