Изгледа дека тоа го исплаши колку и нас - толку се збуни што му го даде пиштолот на Патрик - а овој, како и секое дете на цвеќето, рече: „Мене ова не ми треба, човеку”, и му го врати револверот.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Тогаш типот извлече женска шапка од џебот и ја стави на мојата глава.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
На радиото одеше „Expressway to Your Heart”.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Дебелината на снегот што ја измери утрово, го исплаши.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Гласно не смееше да зборува за да не го исплаши гладното врапче.
„Било едно дете“
од Глигор Поповски
(1959)
Зарем сите вакви постапки не го поткрепуваа оној мој впечаток дека таа го претпочиташе притаениот пат на сенките додека ги водеше своите стравувања низ честакот од дилеми?
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Кого требаше да го исплаши или барем замелуши тој нејзин облак на привидувањата?
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
А тогаш наведнат, со пушката преку рамо, во која останаа само уште два неубоити фишека, што ги изнајде на дното од пазуварката и ги стави за секој случај, преклонето зачекори надолу по широката трага, свесен дека го надмудрија, дека го исплашија, дека го маѓепсаа така, за веќе ни еднаш во скоро време ни да не помисли на лов на самјаци.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Очекуваше, постојано со некој страв од секое свое движење, просто како да се вардеше да не го исплаши самото разденување, што газеше наоколу напрстечки со плаховит чекор на срна, а за сето време внимаваше да не испушти од својот поглед ниеден миг на ниеден од сртовите над себе.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Кога стигнуваат пред првата спила, во којашто се најдува седелката на бувот, Максим, испулен спрема пругоре, миг, два, размислува од која страна да се искачи дотаму, до седелката, скришум, за да не го исплаши бувот па тој да излета.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Потоа го соблекува палтото, му го подава на Васила и зема да се качува направо спрема седелката, која е водорамна пукнатина во спилата и пред која, од левата страна, расте ниско и осамено дреново дрво; за него, смета Максим, ќе се држи кога ќе го убива кобникот.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Тоа ја збуни, но нагонот да се одржи ја натера да не му врти грб на опитникот противник пред да го исплаши со својата сила.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
- Ете ти, на, се издиши старецот. - Внук ми се загрижил за мене. Се лути, не сака дома да оди. Го исплашил татко му.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
- Како си, синко? го исплаши тромав глас.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Тоа ја збуни, но нагонот да се одржи ја натера да не му врти грб на опитниот противник пред да го исплаши со војата сила.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Тој нејзин извик како да го исплаши Богдана зашто ништо не му кажуваше, не можеше да разбере: го прими ли таа тоа како шега, како мајсторско поигрување или се навреди?
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
Но она што навистина го исплаши беше ослабнатоста на неговото тело.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Уште повеќе се вчудовиди кога откри од една нејзина случајна забелешка дека не се сеќава оти Океанија пред четири години беше во војна со Истазија, а во мир со Евразија. Тоа малку го исплаши.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Таму има дупка. Ако ништо друго, барем убаво го исплашив.“
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Не се помрднуваа за да не го исплашат.
„Раскази за деца“
од Драгица Најческа
(1979)
Ама толку го исплашил, што ги почекувал луѓето колку што се може и никогаш на никого рака не кревал.
„Луман арамијата“
од Мето Јовановски
(1954)
Тоа Бошко Манев го исплаши уште повеќе, та почна да му се моли на Дика и да го колне во сѐ живо и мртво да му помогне некако, па нека сака што ќе сака.
„Луман арамијата“
од Мето Јовановски
(1954)
- Аман Олга, остави го човекот, го исплаши, доста веќе со тие твои глупости, - рече тој со ист тон како да му се обраќа на чаршафот пред него.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
- Не готвиме горе, во новата кујна, туку тука, во старата, - ми го подобјасни тетка ми тоа што беше повеќе од јасно.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Полека, за да не го исплаши, нежно го фати и го стави нa широко отворената дланка.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Помисли да фрли камче, но си рече дека може да го исплаши така што во будењето да свика.
„Будалетинки“
од Мето Јовановски
(1973)
Пак го исплаши помислата да не го убил. Целиот се стресе од таа помисла...
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Потоа го потфати блокот од двете страни одоздола (Ѝ ги протна рацете под плешките од што нејзе дојките ѝ се подадоа кон него принабрекнати!...) и се загледа во предизвикот што му го сугерираше зелената страница пред него (Се почувствува пред помама што како да го исплаши дека ќе сврши предвреме!...).
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
За да го исплашат населението и да создадат паника, тие започнале со уништување на гасоводите, оставајќи го градот во темница, и да го попречат гасењето на пожарите што ќе настанат и што ќе се шират поради отсуството на помош; потоа тие фрлиле бомби пред поштите, пред англиската кафеана, во градината „Алхамбра“; ја дигнале во воздух отоманската банка преку копање канал до нејзините темели; претходниот ден го запалиле паробродот “Гвадалкивир“; следниот ден се обиделе да го дигнат во воздух телефонското биро...“
„Солунските атентати 1903“
од Крсте Битоски
(2003)