Тонот главно бил директно сниман и со стандардно лош квалитет, во некои случаи потполно неразбирлив. често користен метод бил тонот да доаѓа од off просторот, на пр. надвор од видното поле се поставуваат неколку лика кои ќе го коментираат она што се случува пред камерата (My hustler).
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Во 1965. (зрела фаза) Ворхол дефинитивно го открива тонот и почнува редовно да го користи.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Тоа беше периодот кога тој ги почна своите истражувања за “Невестата и додворувачите” - тема што ќе го преокупира следните 15, 16 години. okno.mk | Margina #4-5 [1994] 107
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Подоцна, кога во едно интервју Дишан го коментираше ова патување објаснува дека патувал во главниот град на Баварија во посета на еден сликар на крави кого го запознал пред неколку години во Париз.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Никој не го коментира заклучокот на А.А.
„Атеистички музеј“
од Луан Старова
(1997)
Сега откриваме дека Leonardo da Vinci е оној кој нај прецизно го коментира искуството на Duchamp.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
И покрај обидите за иронија, дури и цинизам кон рутинското секојдневие, ова се стихови кои не само што го коментираат, туку на некој чуден начин и го сакаат она од што е тоа сткаено - мирисите, звуците, другите луѓе и оние неколку залаци блискост кои можеме да ги проголтаме заедно со нив.
„Зборот во тесен чевел“
од Вероника Костадинова
(2012)
Старецот не сакаше да го коментира тоа. Наместо тоа, рече.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Ама веќе и не ми е толку црвен образот зашто на ред до мене чека господин кој, исто како мене, со врски е пуштен преку ред на следење на изотопот што патува низ внатрешноста, а нему му се радуваат студентките, ама онака без трошка воздржаност и слушам како го коментираат неговиот „стајлинг“ во костум со бела кошула и вратоврска, ама со спуштени панталони.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Откако го коментира првото значење, тој додава: „потоа, со едно семантичко продолжување од високо филозофско значење, личност лишена од интелигенција, суштество осиромашено од разум.”
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Впрочем, секогаш ќе има време да се отвори една рестриктивна дискусија, затоа што авторот и понатаму не престанува многу сериозно да го коментира поголемиот дел од својата продукција.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)