Каков вид луѓе ќе го контролираат светот, исто така беше очигледно.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Оваа втора идеја, имплицира дека не е потребно да се познаваат фактите за да се дојде до решението.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Но, таа го остава прашањето: Ако “фактите” припаѓаат само на една страна од дистинкцијата, каков вид на “не-факти” припаѓаат на страната на решението?
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Не можеа да мобилизираат силна подршка во земјата, па така останаа само силен противник од којшто Стојан, секако, се плашеше, но и знаеше дека во посериозна битка од било каков вид, шансите за победа се секогаш на негова страна.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Игбал не праша од каков вид се тие неволји, туку ми раскажа дека имињата на дрвја, цвеќиња, животни и на птици кај нив многу често им се даваат на луѓето и дека би сакал да може да види како изгледа едно дрво - бреза.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Порано тешко одлучувавме и каков вид леб да купиме за јадење).
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
„Глупоста има безброј имиња, си шепотев а луѓето од многу причини не се спремни да спомнат ниту едно од тие имиња“, и продолжував да се смеам!
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
„За каков вид заговор може да станува збор?” прашав изненаден и почнав да се смеам.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Ако ова е така, од каков вид платно е исткаено нашето секојдневно „чувство за реалност”?
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Целокупната тема за нашето целовито чувство за реалност е повторно ставена на преиспитување.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Меѓутоа, се сомневам дека било каков вид на разгледување би имал така голем ефект како моето искуство “од прва рака”.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Во голем и видлив фонт, Реслеровите билборди повикуваат на преиспитување на постојните односи на моќ и нудат алтернативи кои би биле „помалку хиерархиски, засновани врз идеите на директна демократија и би вклучувале што е можно повеќе луѓе во процесот на донесување одлуки“ 139.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Меѓутоа, во нејзината дискусија за тоа каков вид на јавна сфера е потребна 108 Види Craig Calhoun, “ntroduction” in Habermas and the Public Sphere, ed. Craig Calhoun (Cambridge: MIT, 1996), 2. 109 Ibid., p. 23. 94 во едно вистински демократско општество, Шантал Муф го критикува привилегирањето на консензусот над конфронтацијата меѓу различните демократски политички идентитети.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Понатаму, централно начело на Хабермасовиот идеал - јавна сфера слободна од власта - е идејата за консензус, рационално и слободно постигнат меѓу учесниците во јавната сфера.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Наместо еднонасочни информации со цел да се поттикне потрошувачката, овие билборди се наменети да служат како основа за дискусија за тоа каков вид на општество е посакувано и треба да се создаде од луѓето што живеат во него. greenwash, infiltration and other forms of corporate bullying, ed. Eveline Lubbers, (Melbourne: Scribe Publications, 2003), 174. 139 Oliver Ressler, “Installations, Videos and Projects in Public Space: Alternative Economics, Alternative Societites,” http://www. ressler.at/content/view/88/lang,en_GB/. 110 За уметникот, билбордите претставуваат арени на имагинацијата.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)