„Подземните“ уметници и идеолози се алхемичари кои кореспондираат со космичкиот интелект.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Таблите се прекриени со гроздови од поими кои кореспондираат со темите од предавањата на Бојс (слобода, креативност, закон, демократија, земја, мит, наука, душа) и рудиментарни цртежи на човечки и животински фигури, сите прекриени со искривени линии на движење.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Од структурален аспект, “Маклабас” е конципиран како голем мозаик на сцени кои кореспондираат една со друга во контекст на апстрактниот чудотворен минерал наречен - “Зелен Дијамант”. okno.mk | Margina #26-28 [1995] 36 Зелениот дијамант е всушност минерал кој има самосвест и кој може да ги менува просторно- временските димензии како и да се инкарнира во човечко суштество (Горан Ивановски).
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Тука сценаристот (не думам кој беше) прави лик кој кореспондира со најголемиот број од вистинските носители на двете црвени ленти на рамењата во ју-армадата.
„Филтер Југославија“
од Константин Петровски
(2008)
Овие дела: дијаграми не од акции туку идеи, беа нуспродукти од Бојсовите маратонски јавни предавања од седумдесеттите, во кои се обиде да вклучи широка публика во неговата шема за опфаќање на сите аспекти на човековата креативност во „социјален организам како уметничко дело”.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)