Песната излезе во неговата збирка Песни за ручек во 1964 година.369
Лана Тарнер паднала!
поттрчнував и наеднаш
ете заврна и заснежи
а ти рече дека паѓал град
но град те мава по глава
силно, па затоа сепак снежеше и
врнеше и толку ми се брзаше
да се сретнеме, но сообраќајот
беше баш ист ко небоно
и одеднаш гледам наслов
ЛАНА ТАРНЕР ПАДНАЛА!
нема снег во Холивуд
и нема дожд во Калифорнија
на многу журови ме имало
со поведение крајно срамно
но не ми се случило да паднам
о, Лана, те сакаме станувај.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во пролетта на 1943-та на територијата на Македонија се случиле низа настани кои одиграле значајна улога во разгорот на вооружената борба.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Тој ги претставува дисидентските односи на еден геј-субјект кон главнотековното родово кодирање на стандардните културни вредности.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во духот на признавањето на полни национални права на народите на Југославија, а со цел НОД во Македонија да се раководи од едно авторитетно национално партиско тело, во Скопје бил формиран ЦК на КП на Македонија кој на 19 март 1943 година, во Тетово ја одржал и својата прва седница.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Најзабележлив предмет е четката за чистење шишиња што штрчи нанапред под прав агол на површината.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Како што често се забележува, овој елемент тематски е поврзан со “Полицата за шишиња” (1914); но и како формален склоп кој одигра важна улога на историски преседан за една подоцнежна генерација сликари, особено Роберт Раушенберг и Џаспер Џонс, уметници кои отворено го нагласуваа пионерското влијание на Дишан.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Зборувам за една песна од Френк О’Хара, геј-поет кој одигра средишна улога во формирањето на таканаречената њујоршка школа на поети, сликари и музичари.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Штом ќе се изместат од задолжителната, конвенционална мажествена позиционираност која им се должи на тоа што имаат истополова желба, машките геј-субјекти развиваат нетипични родови идентитети преку изнаоѓање различни видови дисидентски односи кон стандардните родови вредности што се врзуваат со културните облици.
Ајде да разгледаме еден претставителен, навистина прочуен пример.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)