Мртвиот е мртов, него повеќе никој нема да го крене!
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
„Можеби навистина беше така. Заборавете го случајот!
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Пуиг прикажува двајца општествени изопштеници: првиот е геј-маж маѓепсан од филмска ѕвезда, чии гламурозни филмови што се случуваат во денешницата, полни со восхит кон повисоките сталежи, изворно требало да служат за ширење нацистичка пропаганда; вториот е стрејт, строг, идеолошки исправен марксистички револуционер, чии политички заложби исто колку и неговата хетеросексуалност исклучуваат секаква наклонетост кон педерлакот и естетичноста (особено кога се работи за естетичност од таков реакционерен вид).
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Која власт ќе можеше да го расправи тоа“
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
А која власт може да опстане без кодоши? Тие како да се еден од нејзините столбови.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Двата лика, кои власта ги привела бидејќи се опасност за општествениот поредок, се затворени во истата затворска ќелија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)