Беше тоа еден вид игра. Тие се држеа за раце кренати високо за да те пропуштат да поминеш и кога ќе стигнеа до „еве еден џелат да ти го скине вратот“ ги спуштаа рацете и те запираа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Но, многу, многу години подоцна, споменот на портретот на Окијар во нашата куќа крај реката, како Татков сигнал, отаде времињата, небаре од некоја семејна трансценденција, ми заблеска, со сета светлина и со сето значење, крај еден од париските мостови на Сена... XV Судбината те запира најчесто таму каде што, несвесно, ја одбегнуваш, каде што најмалку ја очекуваш.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Не, ко некој што те запира на вечера, кој за ништо живо не сака да те пушти.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)