Она што е особено интересно во оваа класификација е тоа што таа мошне се потпира на реалноста.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ако ова се знае, тогаш е јасно зошто една иста личност може да “варира” во стиловите и повремено во неа да постојат повеќе стилови.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Имено, се признава дека луѓето поседуваат различни биоритмови и навики и дека со тоа всушност се создаваат и мешаните форми на стиловиве.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа, дека требаше да му биде сеедно, беше добро само за да се прикажува на некој нов ловец; тоа всушност ниеднаш не постоеше.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Не, не стануваше збор за некакво женирање. Или сомневање во желбата.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Тоа всушност беше последниот наш разговор во кој сакав но не смогнав сили да ѝ речам дека сум подготвен да го прифатам на себеси татковството на Иван и тоа не само како мое лично признание за тоа колку ја ценам, туку и заради една друга причина, што за жал немав сили самиот себеси да си ја признаам.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
УЛИЦА - Улис (т.е. Стефан Дедалус; в. Џојс - Ulissis) не е уличар туку момче што ули (напаѓајќи ги „светите“ нешта!) чар! И тоа е неодоливо заводливо. Тој оди по улица гледајќи секакви лица; ту со поглед ќе улови некаква улка (луда “; или: жена), ту некој улог (инвалид), длабоко улогорен во својата улога. За тоа всушност се работи во тој ултимативен („ултра- модернистички“) роман, клучен во 20 век.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Тоа всушност не е ничија грешка.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Следниот пациент веќе беше на хируршката маса.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Тоа всушност и не беше никаква новост.
„Времето на козите“
од Луан Старова
(1993)