Најнапред, дали мораме да се помириме со тој дуализам на апсолутите? okno.mk 243
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Токму како и Квинтилијан пред 1900 г., и Грасиан пред 300 години, 36 години по смртта на Шекспир, во својот трактат La Agudeza y Arte de ingenio, меродавен за поетскиот маниризам на тоа време, насочува кон тој дуализам меѓу природното (laconico) и вештачкото (asiatico). Parmagianino-The mystic marrage of saint Catherine okno.mk | Margina #22 [1995] 19 Книжевните четириаголници Законитоста на лавиринтот!
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Ако класиката го интегрира скриеното во „чистотата“ на разбирањето, а маниризмот посакува со дезинтеграција на „нормалниот“ земски темел на земјата, нештата и човекот, да го открие скриеното, кој од овие гестови за нас ќе има поуверлива сила во „принудата“ на откривањето на апсолутот?
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)