Но, ако е тоа така, тогаш не ми е јасно зошто јас сум андерграунд, кога мојата единствена желба беше луѓето да ме забележат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Јонас вели дека тој израз прв го употребил Мени Фарбер, во својата статија за непризнатиот холивудски low-буџет на режисерите во магазинот Коментар, и дека Дишан на некое филаделфиско отворање изјавил дека “going anderground” е единствен начин уметникот да создаде нешто вредно.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Кога јас го користам тој термин, подразбирам дека тие филмови се нискобуџетни и не-холивудски, обично работени на 16 мм. (за среќа, пред крајот на шеесеттите, овој термин е заменет со “независни филмови”, што е најблизу до она што тие филмови и беа).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„Кога се зборува за ‘одбрани малцинства’, вообичаената злоба ја претумбува смислата на тој израз и се прави дека не знае дека човекот на елитата не е само вообразено суштество што верува дека е над другите, туку битие коешто од себе бара повеќе од другите, дури и кога не му тргнува од рака да ги оствари себеси поставените повисоки цели...
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Тој израз ретко се употребува, тоа е особено поетски збор за љубовник (-ичка), така што овде повторно имаме иронична јукстапозиција на вулгарниот жаргон и литературниот јазик.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Меѓутоа, не би сакал да го задржам тој израз “покажување”, бидејќи текстот не покажува, или покажувајќи тој има учинок на исчезнување или укажува на нешто друго.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Елена го виде тој израз на нејзиното лице.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Тој израз, нему така познат. Што ги одбива луѓето.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Но, сепак, дотогаш и го немав видено тој израз на лицето.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Всушност го употреби токму тој израз: Јас протестирам!
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)