„Но како можете да ја контролирате материјата?“ избувна тој.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Секоја сила што ја контролира екваторијална Африка, или земјите на Блискиот Исток, или јужна Индија, или Индонезискиот Архипелаг, располага исто така и со телата на десетици и стотици милиони слабо платени и вредни кулии.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
„Ние ја контролираме материјата затоа што го контролираме умот. Стварноста е внатре во черепот.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
„Оној што го контролира минатото“, гласеше партискиот слоган, „ја контролира иднината: Оној што ја контролира сегашноста го контролира минато“.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
„Вие не ја контролирате дури ни климата, или законот на гравитацијата. А постојат и болести, болка, смрт...“
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Имав среќа со инженерот кој добро ја контролираше работата и кој, и кога ќе се појавеше некој застој заради големо дрво, или карпа, ме тераше да не гледам на тоа како на голем проблем, дека машината и неговите луѓе тоа ќе го совладаат.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Но, се случи чудо: скалата стоеше, и јас на неа; сфатив дека идеално ја контролирам тежината, и полека ги отпуштив рацете од скалата, и ги раширив; потем со внимание ја кренав десната нога и ја качив втората гредичка, а потем и левата, и пак ги раширив рацете; скалата си стоеше како да е забодена во земјата.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Ја контролираше Југославија дали ,се меша во внатрешните работи на Грција", односно во Граѓанската војна.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Оттаму кон пристаништето забрзано се валкаа распенети бранови кои потем шумно удираа во камениот ѕид на молот.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Дури и да не беше градоначалник, тој не ќе престанеше со навиката, со џепниот часовник да ја контролира точноста на градскиот саат, а со подгледнување во хронометарот на врвот од саат-кулата изградена во венецијански стил, да го уточнува својот сопствен часовник.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Додека беше при моќ владетелот, покрај несомнено прогресивните реформи кои ги донесе на државата и институциите, со вештите геостратегиски потези, успевајќи во лицитацијата на големите и влијателни сили да го извлече максимумот за својата земја, ја контролираше целосно ситуацијата во земјата која дишеше според неговиот владетелско-апсолутистички режим.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
За да видите што се случува прочитајте го прирачникот наречен DSM-III, дијагностички и статистички прирачник за ментални пореметувања, третото издание (издавач: Американското психијатриско здружение).
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Економијата ја контролира политиката, така што главната причина секогаш е од економска природа.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
А понатаму работите се одвиваа сами од себе, како водата кога ќе си пробие пат до ледината па никој веќе не е во состојба да ја контролира.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Сакаше да ја разбере историјата на својата земја, да ја совлада, да ја спитоми, да ја контролира, за да може да ја предвиди иднината на своите деца.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Тоа е револуција на „главата“: настан на проширување на свесноста.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Тоа се однесува на промена, не на структурите на моќ, не на тоа кој ја контролира полицијата, туку на индивидуалниот ум.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Таа вклучува мислење со своја глава.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)