А стариот си остана на Балканот да ја додржува куќата покрај Езерото пред разулавените бранови, да ѝ пркоси на семејната судбина и на непредвидливите удари на историјата.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Таму го чекаше бестелесноста со која требаше да се соедини, за да ѝ пркоси на гравитацијата, за која знаеше дека ако еднаш ѝ се спротивстави, потоа секогаш ќе може да лебди во идеално бестежинска состојба.
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Токму самата невозможност да се изрази геј-желбата на општествено значаен начин придонела таа да се зголеми и да се засили, со што го направила уште поскапоцен и поуживателен бродвејскиот мјузикл како форма во чија наслада единствено можело да се одложи таа невозможност, а на самотната, таинствена сентименталност на протогеј-субјектот да ѝ се даде буен израз што ѝ пркоси на стварноста.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)