Формите определени од овој или оној уметник имаат тенденција да станат еден личен опис, всушност една хералдика, замислени визуелни алатки кои имаат за цел автопропаганда и автопрокламација.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Компјутерската технологија и интернет, алатки кои беа успешни во слабеењето на историската врска помеѓу близината, темпоралноста и социјалните односи, беа употребени за соочување со светот на физичките граници и „пасошки хендикеп“: 67 Fran Ilich, “Ready to Delete the Border”, Wired News, (23 Au- gust, 2003), http://www.wired.com/news/culture/0,1284, - 46234,00.html 52 “Границата е еднострана, само кога одите од Мексико во САД.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
67 Хактивисти, киберуметници, гранични активисти и музичари се обидоа привремено да ја избришат (или барем да ја суспендираат) границата Тихуана-Сан Диего, со Java аплети, скенирање портови, радио, микробранови, ISDN, комуникација лице- во- лице, технолошки работилници, презентации, музички настани.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)