Против еднонасочниот проток на комерцијални информации, како антипод на суштината на јавниот простор како место за дебата и рационален консензус, културните попречувачи меѓу кои се Billboard Liberation Front, Guerrilla Girls и бројни други уметници, обединети околу списанието „Adbusters“, ја користат субверзивната моќ на ситуационистичкиот détournement, „повторната употреба на веќе постоечки уметнички елементи во нов спој“132.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
„Вешто преработениот билборд... го упатува гледачот да размисли за првичната корпоративна стратегија“131, посочува член на бендот Negativland од Сан Франциско, кој прв го измисли изразот „културно попречување“ во 1984 година.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Во таа позиција остануваше до крај доследен, дури и по цена на разидување со Јасер Арафат...
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Абу Лотф (Фарук Кадуми) беше антипод на Абу Амар (Јасер Арафат) во однос на владеењето со палестинското ослободително движење.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
И фаталноста, антипод на сигурноста, ни е иста.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)